دوشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۹

در جلسه هم انديشي اعضاي شوراي شهر با فعالان محلات مطرح شد؛

براي داشتن شهري آباد بايد محله هايي پويا داشت

در جلسه هم انديشي اعضاي شوراي شهر قزوين که با حضور فعالان فرهنگي محلات در سالن جلسات شوراي شهر برگزار شد بر لزوم داشتن محله هايي پويا با جواناني خلاق براي داشتن شهري آباد تأکيد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ صلح جو، رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين در اين جلسه گفت: هدف از تشکيل اين جلسه دريافت نقطه نظرات و پيشنهادات فعالان فرهنگي محلات به منظور ارتقاء کمي و کيفي طرح محله ما در شهر قزوين مي باشد.
فصيح اله رامندي افزود: طرح محله ما براي مجموعه شوراي شهر به عنوان يک طرح اثر گذار و مهم مي باشد که شورا درصدد آن است که بيش از پيش طرح هاي فرهنگي درسطح شهر، من جمله طرح محله ما را ياري نمايد.
اشدري، نائب رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين نيز گفت: طرح محله خاستگاه مردم است و مردم در آن مي توانند به پويايي، نشاط و پيشرفت محله خود کمک کنند و محله اي آباد را بسازندکه نتيجه آن شهري آباد را به ارمغان خواهد آورد.
فاطمه اشدري افزود: ارتقاي کمي و کيفي فعاليت هاي محلات بايد مشکلات محلات را جدي گرفت و نقاط ضعف آنها را پيدا نمود تا بتوان آن را مرتفع کرد، در اين راستا شوراي شهر، سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و مجموعه طرح محله ما بايد با همدلي و همکاري متقابل به تحقق اين امر کمک کنند.
وي با تشکر از زحمات مدير طرح محله ما، خواستار جدي گرفتن دغدغه هاي فرهنگي محلات شد و اظهار کرد:. مهمترين عنصر مجموعه محله ما مشارکت جوانان و نوجوانان است که بايد به اين امر پرداخت و براي آن ارزش قائل شد.

گفتني است،در اين نشست مسئولان فرهنگي محلات فعالان فرهنگي به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط