چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۳۱

فخار، مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهردار قزوين:

مسابقات تيراندازي خانواده در قزوين برگزار شد

با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و هيئت تيراندازي قزوين؛ مسابقات تيراندازي خانواده به مناسب بزرگداشت عيد سعيد فطر با حضور 70 شرکت کننده در سالن تيراندازاي کوثر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فخار، مدير ورزش سازمان گفت: اين مسابقات در قالب 21 تيم و با حضور 70 ورزشکار برگزار شد که در پايان به نفرات برتر و تيم هاي برتر در هر رشته جوايز و حکم قهرماني اهدا شد.
 
سيد علي فخار هدف از برگزاري اين مسابقات شناسايي استعدادها و محک خوردن تيراندازان قزويني با يکديگر ذکر کرد و افزود: به طور قطع برگزاري چنين رقابت هايي موجب رشد و توسعه تيراندازي در سطح استان مي شود.
 
وي اظهار کرد:اين رقابت ها در رشته هاي تفنگ بادي، تپانچه بادي در دو بخش آقايان و بانوان در سالن تيراندازي مجموعه ورزشي کوثر قزوين برگزار شد.
 
فخار به نتايج مسابقات اين رقابت ها اشاره کرد و گفت: در رشته تفنگ بادي در بخش بانوان عناوين اول تا سوم به ترتيب به سپيده شهراسبي، نفيسه اميني و حديث السادات آصف الحسيني استان رسيد.
 
مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزود: در رشته تپانچه بادي در بخش بانوان، زهره حسينعلي،سکينه باقري و سعيد برخورداري به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
وي اضافه کرد: در رشته تفنگ بادي در بخش آقايان محمد مجيدي، احمد درگاهي و حسين زکي زاده  به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.
 
فخار افزود: در رشته تپانچه بادي در بخش آقايان نيز احمد مرادي، فرشاد آراسته و مجتبي نياز پور به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
وي به نتايج تيمي مسابقات تيراندازي اشاره کرد و گفت: تيم والتر ( سپيده و سامان شهراسبي)، تيم شهيد مرتضي داوودي ( نفيسه و محمد جواد اميني) و تيم پانيذ ( زهره حسينعلي و پرهام برخورداري) به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط