چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۰

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري مسابقه بزرگ نقاشي، دل نوشته و عکاسي "همگام با تشنه لبان"

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: مسابقه بزرگ نقاشي، دل نوشته و عکاسي با عنوان «همگام با تشنه لبان» از سوي اداره کودک و نوجوان اين سازمان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: مسابقه  بزرگ نقاشي، دل نوشته و عکاسي در مقطع سني چهار تا 12 برگزار مي‌شود  که مسابقه نقاشي ويژه گروه سني 4 تا 9 سال با موضوع «کربلا دشتي پر از شقايق»، «شهداي کودک کربلا» و «کربلا ضريح شش گوشه» برگزار مي شود.

وي اظهار کرد: مسابقه دل نوشته و عکاسي ويژه گروه سني 10 تا 12 سال با موضوع «عباس (ع) سقاي آب و ادب بين الحرمين»، «حال و هواي شهر من در ماه محرم و صفر»، «حضرت محمد (ص) (آخرين پيامبر خدا) و «امام حسين مجتبي (ع) کريم اهل بيت برگزار مي‌شود.

اين مسئول، هدف از برگزاري مسابقه نقاشي «همگام با تشنه لبان» را آشنايي بيشتر کودکان با ابعاد مختلف واقعه عاشورا و سيره و رفتار امام حسين (ع) و ياران بافاي ايشان ذکر کرد و افزود: آخرين مهلت ارسال آثار تا پايان ماه صفر است.

وزيري نژاد خاطرنشان کرد: علاقمندان  براي شرکت در مسابقه «همگام با تشنه لبان» مي توانند آثار خود را  به صورت عکاسي با موبايل و به صورت عکس چاپ شده يا پرينت گرفته شده و در ابعاد 13 در 18  به آدرس: قزوين، بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)، جنب بوستان هشت بهشت، اداره کودک و نوجوان تحويل دهند و جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره  33669877 تماس بگيرند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط