یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين انجام شد؛

اجراي طرح گلريزان کتاب در کتابخانه انديشه قزوين

نيرومند،سرپرست مديريت مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني، نمايشگاه کتاب «اهدا دانايي» در کتابخانه انديشه سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،حميد نيرومند افزود: در اين طرح جهت جمع آوري کتب اهدايي مراجعين کتابخانه انجام شد و تعداد 450 جلد کتاب در موضوعات مختلف از جمله کتب درسي و کنکوري در اين طرح توسط اعضا به کتابخانه اهدا شد. 

برپايي نمايشگاه کتاب «اهدا دانايي» در کتابخانه انديشه

وي خاطرنشان کرد: در اين نمايشگاه 100 جلد از کتابهاي اهدايي اعضا کتابخانه در موضوعات مختلف  علمي، فرهنگي، تاريخي، مذهبي و ادبي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته بود.

اجراي نقاشي همگاني «من يار مهربانم» ويژه دانش آموزان

نيرومند اجراي نقاشي همگاني ويژه دانش آموزان مدرسه پسرانه کوشش را از ديگر برنامه هاي کتابخانه انديشه در هفته کتاب و کتابخواني برشمرد و افزود: دانش‌آموزان بر روي بنر 5 متري با موضوع کتاب نقاشي کشيدند که تقويت حس مشارکت، خلاقيت، همفکري و آشنايي با طراحي و رنگها از اهداف اين برنامه بود .

نيرومند تصريح کرد: همچنين اين دانش آموزان به همراه معلمان خود از کتابخانه انديشه بازديد به عمل آوردند. در اين برنامه دانش آموزان علاوه بر بازديد از نمايشگاه کتاب، از بخش هاي مختلف کتابخانه مانند مخزن کتاب، بخش کودکان و نشريات بازديد کردند.

برگزاري کارگاه قصه گويي کودک

وي برگزاري کارگاه قصه‌گويي کودک را از ديگر برنامه هاي هفته کتاب در کتابخانه انديشه ذکر کرد و افزود: يکي از برنامه هاي شاد و تاثير گذاري که در هفته کتاب در کتابخانه انديشه برگزار گرديد، در اين کارگاه يکي از  کتابداران با سابقه استان و از مربيان مجرب قصه گويي کودک به  نقل قصه هاي عاميانه، قصه خواني، اجراي نمايش شخصيت هاي داستاني پرداخت و  اجراي مسابقه قصه گويي براي شرکت کنندگان از بخش هاي ديگر اين برنامه بود.

نيرومند يکي ديگر از برنامه هاي کتابخانه انديشه را اجراي مسابقه نقاشي با حضور دانش آموزان دختر مدرسه شهيد قرني ذکر کرد و گفت: هدف از برگزاري اين مسابقه آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با محيط کتابخانه، تقويت حس رقابت، همکاري با يکديگر و ايجاد خلاقيت تصويري بود. 

وي تقدير از کتابداران، تخفيف 30 درصدي جهت ثبت نام عضويت در کتابخانه و بخشودگي جرائم ديرکرد کتاب را از ديگر اقدامات کتابخانه انديشه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به مناسبت هفته کتاب برشمرد.

 

تصاویر مرتبط