یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

فصيحي رامندي، رئيس شوراي شهر قزوين خبر داد:؛

حفاظت از منافع ملي، دستاوردهاي انقلاب اسلامي با تقويت تفکر بسيجي

فصيحي رامندي، رئيس شوراي شهر قزوين گفت: تقويت و ترويج تفکر بسيجي سبب حفاظت از منافع ملي، دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي و آرمان هاي انقلاب مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فرج اله فصيحي رامندي در  نشست بسيج ادارات استان قزوين با عنوان « تفکر بسيجي، فرهنگ بصيرت« که در آمفي تئاتر سازمان برگزار شد، افزود: ايثار، شجاعت، شهادت طلبي و تبعيت محض از ولايت فقيه ويژگي هاي بارز بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس بود که با اين روحيه موفق به شکست دشمن تا دندان مسلح شدند.

وي اظهار کرد: تا زماني که تفکر بسيجي در کشور حاکم باشد، استعمارگران و مستکبران جهان نمي توانند بر نظام جمهوري اسلامي غلبه کنند.

فصيحي رامندي بر ضرورت حفظ حرمت بسيجي از سوي مسئولان تاکيد کرد و بسيجيان خواست تا اندازه اي که مي توانند بسيجي وار زندگي کنند و روحيه ايثار، شهادت طلبي، اخلاق و اخلاص بسيجي را در خود تقويت نمايند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين افزود: امروزه بايد بسيجيان با خدمت صادقانه و همت جهادي در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و توطئه هاي دشمنان را نقش برآب کنند، چرا که با تفکر بسيجي مي توان از موانع سخت عبور کرد و مسير توسعه و پيشرفت نظام جمهوري اسلامي را در سطح بين المللي هموار کرد.

وي با بيان اين مطلب که بسيج يک فرهنگ است، گفت: بسيجي بايد در هر زمان و مکاني که انقلاب و ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي به خطر مي افتد، وارد ميدان عمل شود و با حفظ روحيه وجدان کاري و خدمتگزاري در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد، در اين صورت ديگر شاهد اختلاس هاي ميلياردي و فسادهاي اقتصادي نخواهيم بود.

انعطاف پذيري يکي از ويژگي هاي بارز بسيج است

سرهنگ "شهسواري"، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد باهنر قزوين نيز در اين مراسم گفت: بسيج امتداد عاشورا است، برگزاري چنين جلساتي سبب حفظ ارزش هاي والاي اسلام و آرمان هاي انقلاب اسلامي مي شود.

سرهنگ علي شهسوراي يکي از ويژگي هاي بسيج را انعطاف پذيري آن برشمرد و  افزود: هر جا که انقلاب و نظام جمهوري اسلامي به بسيج نياز داشته باشد، بسيجيان بايد وارد ميدان عمل شوند.

وي اظهار داشت: امروز بسيجيان بايد با بصيرت و هوشياري کامل با هجمه هاي فرهنگي دشمنان  مقابله کنند.

تفکر بسيجي بيش از هر چيز بر تبعيت محض از ولايت فقيه مبتني است

بالدران، فرمانده پايگاه بسيج سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نيز ضمن گراميداشت فرارسيدن هفته بسيج، گفت: با صدور فرمان تشکيل بسيج، حراست از ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي به دست مردم سپرده شد.

سعيد بالدران ترويج تفکر بسيجي و حفظ ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي را از جمله اهداف برگزاري اين جلسه برشمرد و افزود: تفکر بسيجي بيش از هر چيز بر اخلاص در عمل و تبعيت محض از ولايت فقيه مبتني است.

وي اظهار داشت:با ترويج تفکر بسيجي در  سطح کشور مي توان موفقيت هاي بسياري در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي دست يافت.

گفتني است، در پايان مراسم از جانبازان و ايثارگران سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تقدير بعمل آمد.

 

تصاویر مرتبط