پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

والدين قزويني در 18 کارگاه آموزشي مهارت‌هاي فرزندپروري مي‌آموزند

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:18کارگاه آموزشي مهارت فرزندپروري با عنوان «خانواده اسوه» براي مادران و پدران قزويني برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: کارگاه هاي آموزشي خانواده اسوه از 26 دي ماه تا چهارم بهمن ماه سالجاري به منظور گسترش فرهنگ شهروندي و مهارت هاي زندگي با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوين در مساجد و مدارس محلات قزوين برگزار خواهد شد.

وي با بيان اين مطلب که رويکرد اصلي برنامه هاي سازمان دانش محوراست،اظهار کرد:ارائه آموزش هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت فرزندان، هويت دادن به گرايش هاي مشارکت جويانه والدين و فرزندان، آگاه کردن خانواده از نيازهاي فرهنگي و اجتماعي فرزندانشان، توجه به نقش و وظايف را از اهداف برپايي اين کارگاه هاي فرزندپروري است.

اين مسئول خاطرنشان کرد:کارگاه هاي آموزشي خانواده اسوه با حضور والدين و دانش آموزان در مساجد محلات قزوين برگزار خواهد شد.

وزيري نژاد، «فرزندپروري با رويکردي به آموزه هاي اسلام وروان شناسي»،«مهارت هاي پرورش  عزت نفس و اعتماد به نفس در کودکان ونوجوانان»،«مهارت هاي اصلاح وتغيير رفتار در فرزندان»،«تربيت مذهبي فرزندان»، «تربيت جنسي فرزندان ازمنظر اسلام وروان شناسي»،«آسيب شناسي رسانه هاي ديجيتال بر رفتار کودکان ونوجوانان» و «پرورش مهارت خلاقيت در کودکان ونوجوانان» را عناوين کارگاه هاي آموزشي خانواده اسوه برشمرد.

وي با بيان اين مطلب که شهر سالم مستلزم داشتن شهروندان سالم است، تصريح كرد: لازمه تربيت صحيح فرزند، آموزش شيوه هاي فرزند پروري و آشنايي آنان با روش هاي صحيح مي باشد که در اين کارگاه ها  نيز سعي بر اين خواهد بود که با آگاهي دادن به والدين در زمينه آسيب هاي اجتماعي و نيازها و روحيات فرزندانشان، جامعه اي سالم با فرزندان بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا ساخته شود.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط