پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۸

وزيري‎نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب 400 تبربرد با موضوع انقلاب و دستاوردهاي ايران اسلامي در قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت بزرگداشت سي و هفتمين سالگرد انقلاب اسلامي، 400 تيربرد،20 بيلبرد و عرشه پل و ساير ابزارهاي تبليغاتي با موضوع انقلاب و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح شهر نصب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: ابزارهاي ديگر تبليغاتي همچون فيکسچر در اختيار نهادها و تشکل‌هاي غير دولتي با موضوع دهه فجر قرار داده مي‌شود.

وي در دهه فجر امسال برنامه ريزي مطلوبي به منظور فراهم کردن محيط شهر قزوين صورت گرفته و فضا سازي و تزئينات شهري باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته خواهد بود، همچنين دستگاه هاي اجرايي نيز در آذين بندي و تزيين ميادين و مسيرهاي شهر مشارکت دارند.

اين مسئول افزود: پيروزي انقلاب اسلامي و بزرگداشت آن يادآور ايثار و از جان گذشتگي شهدا و امام خميني (ره) است و توجه به اين ايام و برگزاري جشن‌هاي مناسبتي در اين خصوص نشان از عشق و ارادت ملت ايران به ارزش ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دارد

وزيري نژاد خاطرنشان کرد: همچنين محله آرايي با مضامين انقلاب اسلامي در 14 محله شهر از ديگر برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در ايام الله دهه فجر مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط