شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۰

نصرتي، شهردار قزوين؛

وب کيوسک شهداي قزوين در دهه مبارک فجر افتتاح مي‌شود

نصرتي، شهردار قزوين گفت: براي اولين بار در کشور، وب کيوسک شهدا دهه مبارک فجر در قزوين افتتاح مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در جلسه ستاد برگزاري مراسم  دهه فجر که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: در اين وب کيوسک اطلاعات کامل و خاطرات شهداء جمع آوري شده است که در تمام ايام سال براي همه مردم قابل دسترسي است.

وي اظهار کرد: تمامي شهروندان قزويني و مسافراني که به شهر قزوين وارد مي شوند از طريق تلفن  همراه مي توانند به اين اطلاعات دست پيدا کنند.

اين مسئول در ادامه بر وظيفه سنگين مسئولان در انتقال فرهنگ انقلاب و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران به نسل تاکيد کرد و گفت: لذا در اين عرصه بايد تلاش بيشتري صورت گيرد.

نصرتي با اشاره به مشارکت همه دستگاه هاي اجرايي  و اصناف در آذين بندي شهر قزوين، پيشنهاد کرد تا ازسوي هيئت داوراني طرح هاي برتر و کم هزينه تجليل شود و اين موضوع را به اصناف نيز تعميم دهيم.

وي پيشنهاد کرد تا طرح هاي تشويقي را براي نسل جوان در زمينه اجراي برنامه هاي دهه فجر در نظر گرفته شود تا بستر لازم براي مردمي تر برگزار شدن جشن هاي انقلاب مهيا گردد و برنامه هاي دهه فجر از دولتي بودن خارج شود و نظارت و محوريت کار فقط با دولت باشد.

وي با بيان اين مطلب که نسل جوان بايد بدانند که انقلاب اسلامي چگونه به پيروزي رسيده است، تصريح کرد: بازديد از موزه عبرت راهکار مناسبي است تا جوانان با سختي هايي که مردم براي پيروزي انقلاب اسلامي  مواجه بودند، آشنا شوند، لذا  شهرداري قزوين آمادگي دارد تا وسيله اياب و ذهاب اعزام دانش آموزان و دانشجويان به موزه عبرت را تامين کند.

تصاویر مرتبط