یکشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۱

وزيري‎نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي بيش از 40 برنامه فرهنگي ورزشي در جشن 37 سالگي انقلاب در قزوين

سعيد وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از اجرايي شدن بيش از 40 برنامه در دهه فجر امسال،که از سوي اين سازمان و يا مشارکتي با ديگر دستگاه‌ها توليد شده است،خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري نژاد با تبريک فرارسيدن ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي،افزود: اين ايام فرصتي است که يکبار ديگر به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي و اهداف بنيان‌گذار انقلاب توجه کرده و آن‌ها را به نسل چهارم ارائه بدهيم،در اين راستا شهرداري قزوين با تدارک برنامه هاي متنوع به استقبال دهه فجر مي رود.

افتتاح کتابخانه تخصصي قزوين شناسي در ايام الله دهه فجر

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از افتتاح کتابخانه تخصصي قزوين شناسي در ايام الله دهه فجر خبر داد و گفت: اين کتابخانه با بيش از هزار و 500 جلد کتاب با موضوع قزوين در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) سازمان افتتاح خواهد شد.

وزيري نژاد به برنامه‌هاي مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اشاره کرد و گفت: برگزاري مسابقه کتابخواني هماهنگ در تمامي کتابخانه ها به مناسبت دهه مبارک فجر و اهدا جايزه به برگزيدگان در مراسم افتتاحيه کتابخانه قزويني شناسي، برگزاري مسابقه تصويري سازي و نقاشي کودک و نوجوان با موضوع دستاوردهاي انقلاب اسلامي همراه با چاپ آثار برگزيده به صورت هماهنگ در تمامي فرهنگسراها و خانه هاي فرهنگ در ايام دهه فجر و اهداي جوايز به برگزيدگان در مراسم افتتاح کتابخانه قزويني شناسي از جمله برنامه هاي اين مراکز در دهه فجر است.

وي از برگزاري جشن بزرگ انقلاب در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاري جنگ انقلاب در فرهنگسراها و خانه هاي فرهنگ سازمان، برگزاري مسابقه دارات در خانه فرهنگ محمديه از ديگر برنامه هاي مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين است که به مناسبت فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامي در خانه هاي فرهنگ و فرهنگسراهاي سازمان برگزار خواهد شد.

اين مسئول در رابطه با برنامه‌هاي ورزشي نيز گفت: برگزاري کارگاه آموزش مربيان پارکي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، مسابقه بزرگ طناب کشي ويژه کارکنان شهرداري و سازمان هاي تابعه، مسابقات آمادگي جسماني بانوان و مسابقات تيراندازي آقايان و بانوان از جمله ويژه برنامه هاي حوزه ورزش سازمان است که در ايام الله دهه فجر اجرايي خواهد شد.

برگزاري همايش زن و انقلاب اسلامي ويژه بانوان شهرداري در دهه مبارک فجر

ويبه برنامه هاي فرهنگي هنري سازمان به مناسبت ايام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: اجراي سازهاي بادي،نمايش کودک ويژه مدارس و مهدهاي کودک توسط اداره کودک سازمان در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي بانو، ديدار شهردار و شوراي اسلامي شهر با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب 57 قزوين، برپايي نمايشگاه هنرمندان گرافيست با مضمون فجر سپيد در نگارخانه فرهنگسراي بانو، برگزاري همايش زن و انقلاب اسلامي ويژه بانوان شهرداري، همکاري در غبارروبي و گلباران گلزار مطهر شهداي قزوين، بازديد رايگان عموم شهروندان موزه مردم شناسي قجر و اجراي جنگ بزرگ انقلاب را برنامه هاي فرهنگي و هنري سازمان برشمرد که در ايام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

نصب 400 تبربرد با موضوع انقلاب و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح شهر

وزيري نژاد از فضا سازي شهري اين ايام خبر داد و گفت: نصب ??? تيربرد،20 بيلبرد و عرشه پل و ساير ابزارهاي تبليغاتي با موضوع انقلاب و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و ابزارهاي ديگر تبليغاتي همچون فيکسچر در اختيار نهادها و تشکلهاي غير دولتي با موضوع دهه فجر قرار داده شد.

وي تصريح کرد: همچنين محله آرايي با مضامين انقلاب اسلامي در 14 محله شهر و برگزاري جشن انقلاب در مساجد محلات 14 گانه قزوين از ديگر برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در ايام الله دهه فجر مي باشد.

 

تصاویر مرتبط