پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۰

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

ارسال پنج هزار اثر به دبيرخانه پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از ارسال پنج هزار اثر به دبيرخانه ايده هاي برتر پنجمين بين المللي جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: فراخوان ايده هاي برتر در راستاي برگزاري پنجمين بين المللي جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين که فروردين ماه 95 در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار مي شود در دستور کار سازمان قرار گرفت که با استقبال دانش آموزان قزويني مواجه شد.

وي اظهار کرد:برگه هاي فراخوان ميان دانش آموزان پايه چهارم تا ششم مدارس استان قزوين توزيع و از دانش آموزان خواسته شد تا به سوال « اگر شما به جاي دست اندرکاران برگزاري جشنواره بوديده چه ايده يا پيشنهادي براي برگزاري بهتر جشنواره ارائه مي کرديد؟» پاسخ دهند.

اين مسئول افزود:به لطف خداوند متعال توانستيم به اهداف مدنظر خود در اين برنامه از جمله فرهنگ سازي در جامعه در زمينه مشارکت شهروندان به ويژه کودکان در اجراي برنامه ها و  فرهنگ سازي در مسئولين در توجه به ايده هاي بديع و استفاده از آن ها در برگزاري جشنواره هاي بزرگي نظير پنجمين بين المللي جشنواره بازي و اسباب دست پيدا کنيم و اميدواريم بتوانيم اين برنامه ها را گسترش دهيم.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:در اين فراخوان پنج هزار ايده به دبيرخانه ارسال شد که پس از داوري 30 ايده امتياز لازم را کسب نمودند که از اين عزيزان تقدير به عمل خواهد مي آيد.

وزيري نژاد افزود: پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از سوم تا 12 فرودين ماه ساعت 16 تا 22 در مجموعه فرهنگي تاريخي سراي سعدالسطلنه واقع در خيابان امام خميني قزوين برپا مي شود و از همه شهروندان قزويني دعوت مي کنيم تا در اين رويداد بزرگ فرهنگي کشور شرکت کنند و از برنامه هاي متنوعي که براي کودکان ديروز و امروز تدارک ديده شده استفاده کنند.

وزيري نژاد اظهار کرد: به اميد اينکه جشنواره پنجم در تدوام مسيرتعالي بخش ادوار پيشين بتواند بر داشته هاي ما در تربيت نسل آينده اسلامي بيفزايد و افق هاي روشن تري را براي کودکانمان ترسيم کنند.

 

تصاویر مرتبط