سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۸

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در هفت بوستان قزوين در ماه مبارک رمضان

سعيد وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:نماز جماعت مغرب و عشاء در هفت بوستان شهر قزوين در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: بوستان‌هاي نرگس (بانوان)، پامچال «شهرک مينودر»، ملت، ارکيده «واقع در چهارصد دستگاه»، فدک، لاله و ميرداماد از جمله اماکني هستند که يک ساعت پس از افطار در آنها نماز مغرب و عشا برگزار مي شود و نماز عيد فطر نيز در اين مکان‌ها اقامه خواهد شد.

وي اظهار کرد:همچنين در اين بوستان ها نماز جماعت مغرب و عشاء در طول سه ماه تابستان بطور منظم و سروقت برگزار مي شود و به سووالات شرعي نمازگزاران نيز پاسخ داده شده و شبهات آنان در اين موارد برطرف خواهد شد.

اين مسئول هدف از اين اقدام را ترويج فرهنگ نماز اول وقت به صورت جماعت در جامعه برشمرد و گفت:خوشبختانه در سال هاي گذشته استقبال شهروندان از برپايي نماز جماعت در پارک‌هاي سطح شهر خوب بوده و همين امر شهرداري را بر آن داشت تا نسبت به تکرار اين تجربه موفق اقدام کند.

وي دليل انتخاب بوستان‌ هاي ياد شده را فقدان مسجد يا دسترسي سخت به مسجد در محله‌هايي که اين پارک‌ها واقع شدند، ذکر کرد و افزود: پرداختن به نماز علاوه بر رشد و اعتلاي جامعه، سلامت معنوي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي را در پي دارد.

 

 

تصاویر مرتبط