شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۰۹

نصرتي، شهردار قزوين:

دغدغه شهرداري قزوين تامين امکانات ورزشي و فرهنگي در مناطق کم برخوردار است

نصرتي،شهردار قزوين گفت: با توزيع امکانات و خدمات شهري در همه مناطق قزوين زمينه توزيع عادلانه خدمات و جلب رضايت مردم را فراهم مي کنيم.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،مسعود نصرتي در مراسم افتتاح طرح هاي عمراني شهرداري قزوين افزود:با عزم جدي خود تلاش مي کنيم تا امسال در هر هفته پروژه هاي جديدي را در شهر قزوين افتتاح کنيم و در اين راستا توجه به مناطق محروم در اولويت قرار دارد.

وي اظهار کرد: امروز نيز با افتتاح خانه فرهنگ ستارگان با دوميليارد تومان که داراي خانه کودک، کتابخانه، مخزن کتاب،قرائت خانه،درسه طبقه زمينه استفاده مردم ساکن درمحله هاي مرکزي شهر قزوين ازامکانات فرهنگي فراهم شده است.

وي گفت:همچنين با خريد 10 دستگاه خودروي حمل متوفي براي آرامستان قزوين زمينه ارائه خدمات بهتر و بيشتر به شهروندان فراهم شده است که براي آن ??? ميليون تومان هزينه شده است.

شهردار قزوين يادآورشد:يکي از دغدغه هاي ما تامين امکانات ورزشي و فرهنگي در مناطق محروم وجنوب شهر است که در اين راستا مجموعه ورزشي چوبيندر با 13 هزار مترمربع مساحت امروز به بهره برداري رسيد.

وي تصريح کرد: اين مجموعه ورزشي داراي زمينهاي چمن و خاکي فوتبال، پيست دو ميداني، ميز تنيس روي ميز، وسايل بدن سازي است و براي جوانان و نوجوانان اين ناحيه شهري مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نصرتي گفت: همچنين سردرب آرامستان بهشت رضوي با 360 ميليون تومان طراحي و احداث شده است.

وي بيان کرد: در اين مجموعه 10 غرفه تجاري هم پيش بيني شده که نيازهاي خانواده هاي متوفيان را تامين خواهد کرد.

نصرتي اضافه کرد:درکنار ساخت تقاطع هاي غير هم سطح و بوستان و خدمات ديگر شهري مصمم هستيم در مسير تحقق حقوق شهروندي با توزيع عادلانه امکانات شهري در همه مناطق خدمات شهري را ارائه کنيم.

شهردار قزوين اظهارداشت: هر پنجشنبه در شهر قزوين يک پروژه جديد افتتاح مي کنيم و هفته اينده طرح هايي در منطقه باغ نشاط که از محله هاي کم برخوردار است به بهره برداري خواهد رسيد.

 

وي گفت: تمام طرح هاي اجرا شده داراي رديف اعتباري مصوب هستند و اميدواريم با تحقق برنامه هاي پيش بيني شده گامي در مسير توسعه شهري و جلب رضات مردم برداشته شود.

 

تصاویر مرتبط