9/22/2024

مسئول هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین:

نداشتن پیست مناسب مهمترین چالش آفرودکاران قزوینی است

مهدی شالباف در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: این دوره از مسابقات آفرود به درخواست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ مهدی شالباف در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: این دوره از مسابقات آفرود به درخواست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

وی با اشاره به فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات افزود: این مسابقات به شکل داخل استانی بوده اما مهمانانی از استان‌های البرز و زنجان هم شرکت کردند.

مسئول هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین تصریح کرد: مسابقات آفرود در استان قزوین هر سال تقریبا یک یا دو بار برگزار می‌شود و احتمالا یک دوره مسابقات کشوری هم دو ماه آینده در قزوین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه بالای ورزش آفرود قزوین خاطرنشان کرد: آفرود استان قزوین در بین استان‌های دیگر کشور زبانزد بوده و پرچمدار آفرود کشوری به شمار می آید.

شالباف در پایان گفت: بزرگترین مشکل ورزشکاران آفرودکار استان قزوین بحث پیست مسابقات است البته یک پیست در شهر مهرگان برای تمرین ورزشکاران طراحی شده که مسیر آن دور است و امیدواریم با حمایت مسئولان یک پیست مناسب در شهر قزوین ایجاد شود تا همچنان بتوانیم پرچم قزوین را در این رشته ورزشی مهیج بالا نگه داریم.

اتمام پیام/

related images