9/22/2024

مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین:

قزوین قطب آفرود ایران است

قزوین به عنوان قطب آفرود ایران شناخته می‌شود و تاکنون میزبانی بیش از ۴۵ دوره مسابقات بین المللی، چند جانبه و کشوری را بر عهده داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین خضری در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" بیان کرد: یک دوره مسابقه آفرود به مناسبت هفته فرهنگی قزوین به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از مسابقات در ۵ کلاس شامل کلاس بانوان، کلاس حرفه‌ای و کلاس آماتور برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه تصریح کرد: این پیست مسابقه آفرود برای اولین بار در این مکان طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه حدود ۳۰ ورزشکار از استان قزوین و زنجان حضور دارند که ۵ نفر آنان را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند که به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و این مسابقه با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

خضری عنوان کرد: قزوین به عنوان قطب آفرود ایران شناخته می‌شود و تاکنون میزبانی بیش از ۴۵ دوره مسابقات بین المللی، چند جانبه و کشوری را بر عهده داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان استان قزوین درخواست داریم تا از این رشته ورزشی حمایت کنند زیرا ورزشکاران آفرود به جز انجام فعالیت ورزشی حرفه‌ای، در شرایط سخت و بحرانی از قبیل وقوع برف و کولاک شدید یا بلایای طبیعی مثل زلزله می‌توانند کمک‌رسان مردم در مناطق ناهموار و دشوار باشند.

اتمام پیام/

related images