9/22/2024

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

حضورپرشور مردم برای تماشای ورزش مهیج آفرود، حاکی از حرکت نشاط آفرین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است

حضوز پرشور مردم برای تماشای ورزش مهیج آفرود، حاکی از حرکت نشاط آفرین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین صلح‌جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" که بعدازظهر پنجشنبه(۲۹ شهریور ماه) در انتهای بلوار شهید سلیمانی روبروی شهرداری منطقه ۳ قزوین برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته وحدت بیان کرد: از تلاش مجموعه مدیریت شهری، شهردار محترم قزوین، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین در برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: انجام هر نوع فعالیت ورزشی موجب ایجاد شادابی، نشاط و سلامتی جامعه می‌شود اما برخی رشته‌های ورزشی همچون مسابقات آفرود و موتورسواری از نشاط و هیجان بالاتری به ویژه در بین نسل جوان برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: امروز در این مسابقه شاهد حضور جمعیت زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی هستیم که با حضور پرشور خود به هیجان و نشاط برنامه افزوده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم برای تماشای این ورزش مهیج، حاکی از استقبال و علاقمندی خوب مردم از حرکت خوب مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در برگزاری این دوره از مسابقات است که در ترویج و تبلیغ فعالیت‌های ورزشی سالم و نشاط‌آفرین تلاش می‌کند.

صلح‌جو عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم قزوین همواره در حمایت از هیئت‌های ورزشی، اعزام تیم‌های ورزشی جهت شرکت در مسابقات، تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک پیش‌قدم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامت جامعه است، عنوان کرد: هر اندازه که ما بتوانیم شرکت در فعالیت‌های ورزشی را در بین قشر نوجوان و جوان توسعه ببخشیم با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قطعا جامعه‌ای سالم و موفق خواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین گفت: امسال از جمله سال‌هایی است که سازمان فرهنگی و ورزشی و شهرداری قزوین به تنهایی در حال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است در حالیکه در سالهای گذشته دستگاه‌های مختلف استان با تقسیم کار صورت گرفته در اجرای مراسم ها همکاری و مشارکت داشتند.

وی در پایان عنوان کرد: همه ارگان‌ها و سازمان‌های استان وظیفه دارند در معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های ارزشمند شهر قزوین که بیش از نیم قرن پایتخت ایران بوده، تلاش کنند و این کار فقط بر عهده شهرداری قزوین نیست.

اتمام پیام/

related images