9/22/2024

معاون شهردار قزوین:

آشنایی با هویت قزوین، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است

آشنایی با هویت قزوین، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در حاشیه برگزاری "مسابقه آفرود جام مینودری" که بعدازظهر پنجشنبه(۲۹ شهریور ماه) در انتهای بلوار شهید سلیمانی روبروی شهرداری منطقه ۳ قزوین برگزار شد، بیان کرد: به بهانه هفته فرهنگی قزوین مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مفرح و متنوع تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین گفت: معرفی هویت و پیشینه تاریخی شهر قزوین، آشنایی با مشاهیر و فرهیختگان شهر قزوین، شاداب سازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، امید آفرینی و افزایش انگیزه برای داشتن زندگی‌ای با کیفیت از جمله اهداف برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: مسابقات آفرود از جمله رشته‌های ورزشی است که معمولا در بیرون از شهر برگزار می‌شد اما در این هفته با هماهنگی صورت گرفته با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه پیست مناسبی با کمک هیئت اتومبیلرانی در داخل شهر طراحی و شرایطی فراهم شد تا علاقمندان با سهولت و راحتی بیشتر به تماشای این ورزش مهیج بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: جنس مسابقه آفرود از نوع برنامه‌های شاد، جذاب و پرهیجان است و دیدن این رشته ورزشی باعث تخلیه هیجانات درونی تماشاگران و علاقمندان مسابقات آفرود شده و لحظات مفرح و جذابی را فراهم می‌سازد و چه بسا موجب ترغیب و جذب جوانان مستعد برای ورود به این رشته ورزشی شود.

برجی عنوان کرد: این مسابقات با تلاش و همت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد همچنین از همکاری ارگان‌هایی همچون نیروی انتظامی، اداره آبفا، سازمان آتشنشانی، فرمانداری، اورژانس، پلیس راهور، اداره کل ورزش و جوانان تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مسئول در ادامه گفت: در جشن‌ها، مسابقات و برنامه‌های متعدد و متنوعی که در بوستان ملت قزوین برگزار شد شاهد حضور جمعیت زیاد و استقبال پرشور مردم قزوین بودیم که نشان از مفرح و جذاب بودن برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

وی در پایان گفت: برای برگزاری باشکوهتر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین همه دستگاهها باید پای کار آیند و در اجرای برنامه‌ها مشارکت کنند که در این صورت بدون شک ما شهری شاد و پررونق خواهیم داشت و امیدواریم شاهد تحقق این اتفاق در سال آتی باشیم.

اتمام پیام/

related images