9/29/2024

برگزاری سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی در خانه فرهنگ رز

سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی با محوریت موضوع شکرگزاری با هدف رسیدن به آرامش درونی و آشنایی بیشتر نسبت به اهداف آفرینش و نعمات الهی در خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ سلسله جلسات مشاوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی با محوریت موضوع شکرگزاری با هدف رسیدن به آرامش درونی و آشنایی بیشتر نسبت به اهداف آفرینش و نعمات الهی در خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد. 

در این جلسه مشاوره‌ای گفتگو محور بر اهمیت شکرگزاری و تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگی انسان، برکت در رزق و روزی و کسب سلامتی جسمی و روحی تاکید شد.

در جلسه آموزش سبک زندگی سالم با حضور دکتر صادقی از اساتید توانمند حوزه روانشناسی در مورد انواع روش های شکرگزاری از جمله شکرگزاری قلبی، زبانی و عملی توضیح داده شد و مورد تمرین قرار گرفت.

مراتب شکرگزاری از جمله شکرگزاری از خود، از دیگر انسان‌ها و نهایتاً سپاسگزاری از خالق هستی یعنی حضرت باری تعالی در این جلسه مورد بحث و آموزش قرار گرفت.

از جمله اهداف مهم این دوره مشاوره‌ای می‌توان به ایجاد و گسترش فرهنگ شکرگزاری و قدردانی در میان اعضای جامعه اشاره کرد ضمن اینکه یکی از عوامل اثربخش بر سلامت روان جامعه، قدردانی از محبت و زحمات سایرین و به ویژه شکرگزاری از نعمات و موهبت‌های خداوند متعال است که می‌تواند زمینه درمان و کاهش بسیاری از بیماری‌های روانی و درگیری‌های اجتماعی را فراهم ساخته یا کمرنگ کند.

اتمام پیام/

 

related images