یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۱

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

كارگاه آموزشي زندگي آموختني در خانه فرهنگ محمديه قزوين برگزار شد

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: كارگاه آموزشي زندگي آموختني با موضوع كنترل خشم در كودكان ويژه مادران در خانه فرهنگ محمديه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: خانواده به عنوان نخستين نهاد اجتماعي داراي نظام فعال ، پويا و در حال تحول است، بنابراين به دليل اهميت نقش والدين و تأثير عميق آن در تربيت كودكان و ايجاب مي کند تا به شکل هاي مختلف والدين آموزش ببينند و با جديدترين شيوه‏هاي رفتار با فرزندان آشنا گردند .

وي با بيان اين مطلب که آگاهي يافتن از ملاکهاي رفتار صحيح با فرزندان جزو  وظايف مهم تربيتي والدين است، اضافه کرد: همگام با رشد روز به روز كودكان و نوجوانان والدين نياز مند آموزش، مطالعه و يادگيري روشهاي موُثر و جديد تربيتي هستند تا رفتاري متناسب با شرايط، سني، جسمي و رواني آنان داشته باشند، به همين منظور برگزاري کارگاه آموزشي «زندگي آموختني» با موضوعات مختلف در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

گفتني است،در كارگاه آموزشي زندگي آموختني با موضوع «كنترل خشم در كودكان» مباحثي از قبيل چگونگي رفتار با كودكان در خانواده و محيط هاي آموزشي مطرح گرديدكه با استقبال خوبي از سوي والدين مواجع شد.

 

تصاویر مرتبط