یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱

معاون شهردار:

مسابقه "قویترین جوان شهر" برای اولین بار در شهر قزوین به اجرا درآمد

حسین برجی در حاشیه برگزاری مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" که عصر روز جمعه(30 شهریورماه) در بوستان ملت برگزار شد، بیان کرد: امروز آخرین روز اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بود که با این مسابقه به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در حاشیه برگزاری مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" که عصر روز جمعه(30 شهریورماه) در بوستان ملت برگزار شد، بیان کرد: امروز آخرین روز اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بود که با این مسابقه به ایستگاه پایانی خود رسید.

وی افزود: امروز رویداد «حضوری نویسی خوشنویسی» با شرکت خوشنویسان برتر استان‌های قزوین، زنجان و البرز برگزار شد و آثار بسیار ارزنده‌ای در حوزه مفاهیم شهروندی، مفاهیم هویتی تاریخ قزوین و برخی از احادیث و مضامین مرتبط به اهل بیت(ع) به رشته تحریر درآمد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور شناخته می‌شود لذا رویداد «حضوری نویسی خوشنویسی» همزمان با هفته فرهنگی قزوین با حضور روسای انجمن خوشنویسان کشور و قزوین به همراه 50 نفر از خوشنویسان برتر برگزار شد.

وی ادامه داد: پایان بخش برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین هم برگزاری مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" ویژه ورزشکاران رده سنی زیر 23 سال در وزن‌های مثبت 110 کیلو و منفی 110 کیلو بود که خوشبختانه ورزشکاران خوبی هم برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند. و با توجه به این که سبک و اسلوب اجرای این مسابقه منحصر به فرد بود و همچنین نحوه اجرای آن موجب شد که مسابقه "قویترین جوان شهر" برای اولین بار در شهر قزوین به اجرا آید.

برجی عنوان کرد: مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" برای اولین بار در شهر قزوین با این شکل و فرآیند برنامه‌ریزی و اجرا شد و برای سال‌های آتی با رفع کاستی‌ها و انتخاب فضایی مناسب، قطعا شاهد برگزاری مسابقات باشکوهتری خواهیم بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم برای سال آینده با بهره‌گیری از تجارب گذشته، تقویت نقاط قوت، رفع نواقص و با انرژی بیشتر برنامه‎ریزی جامعی صورت بگیرد ضمن اینکه مشارکت جدی تمام دستگاه‌های استان را هم داشته باشیم تا در جای جای نقاط شهر قزوین برنامه‌های جذاب، مفرح و شادی اجرا شود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط