دوشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۸

مظاهري، مدير طرح محله ما سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

کارگاه آموزشي چهارشنبه ايمن برگزار شد

کارگاه آموزشي چهارشنبه ايمن در اسفندماه سال جاري در 14 محله محوري شهر با حضور جمعي از مسئولان و شهروندان با هدف کاهش خسارات جاني و مالي ناشي عدم آشنايي با مواد محترقه در اين ماه برگزار شد.

اميرعلي مظاهري، مدير طرح محله ما سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:کارگاه آموزشي چهارشنبه ايمن در اسفندماه سال جاري در 14 محله محوري شهر با حضور جمعي از مسئولان و شهروندان  با هدف کاهش خسارات جاني و مالي ناشي عدم آشنايي با مواد محترقه در اين ماه  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ اميرعلي مظاهري افزود:  با توجه به اين که در آستانه سال نو  و چهارشنبه آخر سال قرار داريم بعضي از شهروندان به دليل عدم توجه  و رعايت  نکات ايمني دچار حوادث مالي و جاني متعدد مي شوند.
وي افزود: باتوجه به اهميت اين موضوع سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري با همکاري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، شرکت گاز استان قزوين و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي به منظور پيشگيري و کاهش خسارات ناشي از چهارشنبه آخر سال  نسبت به برگزاري کارگاه آموزشي چهارشنبه ايمن اقدام نمود.
مظاهري عنوان کرد: اين کارگاه هاي آموزشي طي 14  شب در 14 محله شهر بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا شد.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد:  طي برگزاري اين کارگاه آموزشي که در يازدهم اسفندماه سال جاري درمسجد الهادي(ع) واقع در محله مينودر برگزار شد اعضاي شوراي شهر، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي، معاونت اجتماعي  فرماندهي  نيروي انتظامي استان قزوين، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري، مديران  شرکت گاز و جمعي از مسئولان شهري  در اين کارگاه آموزشي حضور داشتند.
وي  تصريح کرد: در ادامه اين برنامه کارشناسان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، شرکت گاز استان و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي  به ارائه آموزش هاي لازم  پرداختند.

مظاهري در پايان گفت: بيش از 2 هزار و 500نماز گزار در اين  دوره کارگاه  هاي آموزشي در سطح محلات شرکت کرده و در پايان هدايايي به قيد قرعه  به شهروندان اهدا شد. 

تصاویر مرتبط