دوشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۱۰

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين:

سعدالسلطنه قزوين به لحاظ اثربخشي در کشور منحصر به فرد است

مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين به لحاظ اثر بخشي در کشور منحصر به فرد است و در اين راستا درصدد هستيم با تعريف کاربري هاي مناسب اين مجموعه را در 5 سال آينده به يکي از مجموعه هاي پربازديد کننده کشور تبديل کنيم.

 

سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين با بيان اين مطلب که سراي سعدالسلطنه به لحاظ اثر بخشي در کشور منحصر به فرد است، گفت: در اين راستا درصدد هستيم با تعريف کاربري هاي مناسب اين مجموعه را در 5 سال آينده به يکي از مجموعه هاي پربازديد کننده کشور تبديل کنيم.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد در جريان بازديد از جشنواره نوروزي که در سراي سعدالسلطنه قزوين برگزار شده است، افزود: حمام قجر به دليل تبليغات مناسب و کاربري خوبي که روي آن تعريف شد در طي 4 سال گذشته همواره رتبه اول گردشگري را در قزوين به خود اختصاص داده است.
وي خاطرنشان کرد: همچنين امسال در بام حمام قجر نمايشگاه سوغات و گردشگري برپا شده که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.
وزيري نژاد در ادامه اظهار کرد: در جشنواره نوروزي امسال که در سراي سعدالسلطنه برپا مي باشد، سازمان فرهنگي و ورزشي اقدام به راه اندازي بخش موزه اسباب بازي، موزه سنگ و مجتمع ديجيتال بانوان کرده است.
 مديرعامل سامان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين افزود: در بخش موزه اسباب بازي هاي قديمي قزوين 200 قطعه اسباب بازي به قدمت 50 سال در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
وزيري نژاد بيان کرد: همچنين موزه سنگ نيز براي اولين بار در قزوين در اين جشنواره راه اندازي شده است که 7 هزار قطعه سنگ هاي قديمي از سراسر دنيا در معرض ديد علاقمند به اين حوزه قرار گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: مجتمع ديجيتال بانوان نيز براي اولين بار در استان قزوين راه اندازي شده است که اين مجتمع شامل بخش هاي مختلف گيم نت، کارگاه هاي آموزشي و بازي هاي امروزي است که تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد آموزش هاي صحيحي را به علاقمندان ارائه مي کند.
وزيري نژاد تصريح کرد: درصدد دائمي شدن موزه سنگ و مجتمع ديجيتال بانوان در سراي سعدالسلطنه هستيم که اميدواريم اين امر محقق شود.
وي در ادامه افزود: از ديگر اقدامات اين سازمان اختصاص غرفه به هنرمندان نام آور قزويني نظير استاد پيله چي در حوزه خوشنويسي و استاد دل زنده، نقاش برجسته قزويني مي باشد تا گردشگران بيش از پيش با هنرمندان و هنر قزوين آشنا شوند.
مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين از اجراي برنامه هاي ورزشي و تفريحي در 4 پارک مطهري، ملت، بهشتي و دهخدا براي گردشگران نوروزي خبر داد و گفت: همچنين در اين پارک ها آثار تاريخي و صنايع دستي شهر قزوين در قالب گالري در معرض ديد مردم قرار گرفته است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط