چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۲

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان کار نمايشگاه و جشنواره مشارکت زنان در توسعه پايدار در قزوين

نمايشگاه و جشنواره مشارکت زنان در توسعه پايدار، که توسط ستاد گراميداشت هفته زن در استان قزوين از 22 تا 27 فروردين ماه سال جاري با مشارکت سازمان ها و نهاد هاي مختلف در سراي سعدالسلطنه برگزار شد به کار خود پايان داد.

نمايشگاه و جشنواره مشارکت زنان در توسعه پايدار، که توسط ستاد گراميداشت هفته زن در استان  قزوين از  22 تا 27 فروردين ماه سال جاري با مشارکت سازمان ها و نهاد هاي مختلف در سراي سعدالسلطنه برگزار شد به کار خود پايان داد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين در اين رابطه گفت: اين جشنواره با هدف گراميداشت مقام زن در جامعه اسلامي و ارائه خدمات و آموزش هاي لازم به بانوان شهر برگزار شد.
 
وزيري نژاد افزود: برگزاري اين نمايشگاه موجب تحکيم جايگاه بانوان در اجتماع و معرفي توانمندي هاي زنان در جامعه مي شود.
 
اين مقام مسئول بيان کرد: اين جشنواره موجب سلامت خانواده ها مي شود که داشتن شهر سالم در گرو  وجود خانواده هاي سالم مي باشد.
 
وزيري نژاد به برپايي 4 غرفه توسط سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اشاره و تصريح کرد: اين 4 غرفه شامل نقاشي کودک، گريم، مسابقات فرهنگي و غرفه سلامت بود که در غرفه سلامت معاينه و مشاوره سلامت به بانوان ارائه شد.
 
شايان ذکر است که دادگستري کل استان قزوين با غرفه مشاوره حقوقي، نيروي انتظامي با غرفه نمايشگاهي آسيب هاي اجتماعي، سازمان تبليغات اسلامي با غرفه مشاوره مذهبي، سازمان بهزيستي کل استان با غرفه آش ، نان محلي و دوخت هاي سنتي، اداره کل فني و حرفه اي  با غرفه طراحي دوخت و صنايع دستي و ... در اين نمايشگاه حضور داشتند.
 
به گزارش خبرنگار اين سازمان ، آموزش و پرورش ناحيه 1 و 2  قزوين نيز با کافه کتاب و مشاوره تحصيلي، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان با کارگاه آموزش خلاقيت و قصه گويي براي کودکان و سازمان ورزش و جوانان استان با انجام تست بي ام آي به بازديد کنندگان خدمات ويژه ارائه کردند.
 
حوزه علميه براي پاسخگويي به سوالات شرعي بازديد کنندگان در اين نمايشگاه نيز حضور داشتند و علاوه بر نهاد هاي مختلف، تست هاي غربالگري نيز توسط دانشگاه علوم پزشکي استان، آموزشي هاي لازم براي حفاظت از محيط زيست توسط سازمان حفاظت ازمحيط زيست، آموزش کمک هاي اوليه و امداد توسط هلال احمر صورت گرفت.
 

جهاد دانشگاهي نيز ضمن حضور خود در اين نمايشگاه به معرفي مرکز ناباروري پرداخت و  در يک غرفه ويژه مانتوهاي اسلامي و ايراني را عرضه داشت.

پايان پيام

تصاویر مرتبط