یکشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۲۰

وزيري نژاد ، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

مراکز فرهنگي در شهر قزوين توسعه مي‌يابد

باتوجه به نياز شهروندان به مراکز فرهنگي در راستاي رشد، توسعه فرهنگ و خلاقيت افراد به ويژه کودکان و نوجوانان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در نظر دارد مراکز فرهنگي را در سطح شهر ، طي سال جاري افزايش دهد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري، سعيد وزيري نژاد مدير عامل اين سازمان به برنامه ريزي صورت گرفته براي سال جاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اشاره و بيان کرد: يکي از مهم ترين اهداف اين سازمان براي سال جاري توسعه مراکز فرهنگي است که ساخت 5 فرهنگسرا و خانه فرهنگ در سطح شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وزيري نژاد ادامه داد: ساخت سوله هاي ورزشي براي شهروندان، تخصيص کمک هزينه 1 و نيم ميليارد توماني  براي ساخت و تکميل مساجد کوچک محلي  به عنوان يکي از مهم ترين عرصه هاي توسعه فرهنگ، اجراي 300  برنامه توسط طرح محله ما در 14 محله سطح شهر و .... از ديگر برنامه هاي  اين سازمان در سال جاري است.
اين مقام مسئول از  برگذاري برنامه هاي متعدد و متنوع در شهريور ماه سال جاري به مناسبت روز قزوين خبر داد و تصريح کرد: يکي از مهم ترين برنامه هاي هفته قزوين برگزاري جشنواره مخترعين دنيا براي نخستين بار در قزوين است که مخترعين  20 کشور دنيا در اين جشنواره که در سعدالسلطنه برگزار مي شود شرکت مي کنند.
 
 
وي به اهداف متعدد برگزاري اين جشنواره اشاره و بيان کرد: اين جشنواره زمينه ترغيب جوانان و نوجوانان کشور براي گرايش به توسعه  اختراعات و تجليل از نخبگان را فراهم مي کند که موجب رشد و شکوفايي استعداد جوانان نيز مي شود.

وزيري نژاد يادآور شد: برگزاري اين جشنواره  براي جذب گردشگر نيز موثر مي باشد لازم به ذکر است که يکي ديگر از بر نامه هاي پيش روي اين سازمان برگزاري  جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي نيز  در شهريور ماه  سال جاري است که از اهميت ويژه اي برخوردار است. 

تصاویر مرتبط