شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۳۰

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

توليد نرم افزار قزوين شهر مينودري از سوي شهرداري قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: به منظور معرفي قزوين در فضاهاي مجازي نرم افزار قزوين شهر مينودي توليد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: امروزه دسترسي به فضاي مجازي و فناوري هاي نوين ارتباطي به ويژه موبايل و تبلت در جامعه گسترش زيادي يافته است به طوري که در اکثر خانواده ها به تعداد نفرات خانواده موبايل دارند، آمار وزارت ارتباطات فناوري اطلاعات بيانگر وجود 70 ميليون سيم کارت و تلفن همراه در ميان ايرانيان است.

 

 

 

 
وي خاطرنشان کرد: نظر به ميزان نفوذ تلفن همراه در زندگي امروزه مردم بر آن شديم تا از اين فرصت استثنايي براي جاذبه هاي شهر گردشگري قزوين استفاده کنيم، به همين منظور نرم افزار قزوين شهر مينودري طراحي و توليد شد که تمامي هموطنان مي توانند با مراجعه به سايت کافه بازار اين نرم افزار را دانلود و نسبت به استفاده آن اقدام کنند.
 

 

 

 

وزيري نژاد تصريح کرد: اين نرم افزار شامل قسمت هايي نظير معرفي آثار تاريخي، آداب و رسوم، مناطق زيباي گردشگري، جاذبه هاي طبيعي، معرفي مشاهير و مفاخر ، سوغات و صنايع دستي استان قزوين است و بخشي از نرم افزار نيز به اطلاع رساني در خصوص مراکز پذيرايي، هتل ها، آژانس هاي مسافرتي، داروخانه ها، دانشگاه ها و مراکز اقامتي، رستوران ها و پروژه هاي شاخص شهرداري اختصاص پيدا کرده است که عکس هاي هر قسمت متناسب  به آن در معرض ديد شهروندان قرار گرفته است.
 

 

به گفته وي اين نرم افزار براي نخستين بار در حوزه گردشگري قزوين توليد شده  و برنامه آتي ما اين است که آن را به زبان انگليسي و عربي با قابليت اجرا به سيستم عامل اندرويد و IOS ارتقا دهيم تا زمينه استفاده بيشتر را براي تمامي دارندگان موبايل فراهم کنيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط