دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

حجت الاسلام علیزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص):

بهترین الگو برای جهاد تبیین، جهاد حضرت ام البنین(س) است

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص) گفت:بهترین الگو برای جهاد، تبیین جهاد حضرت ام البنین(س) است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در همایش یادگاران خورشید، افزود: حضرت ام البنین(س) در عرصه تبیین جهاد به گونه ای عمل کرد که دشمنان آل علی(ع) نتوانستند او را تحمل کنند و این بانوی مکرمه را به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: حضرت ام البنین(س) به پشتوانه ایمان راسخ در مقابل شرک و ظلم ایستاد و با نفوذ کلام و فصاحتی که خداوند متعال به ایشان عطاء کرده بود زهرآلود به تبیین جهاد پرداخت.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: مادران و همسران شهداء بهترین روایتگران دفاع مقدس و اسوه‌های صبر و پایداری هستند و شهداء را در راه رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهداء یک شخص نیستند، بلکه یک جریان هستند که پشت آنها منطق الهی و آسمانی وجود دارد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این مطلب که باید منطق شهید قاسم سلیمانی را به جهانیان معرفی کنیم، گفت: مکتب سردار سلیمانی جریانی است که در ورای آن منطقی دارد و این منطق نجات بخش بشریت است.

وی از مسئولان خواست تا روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را "روز قهرمانی ملت های آزاده عالم" اعلام کنند تا در این روز هر فردی با هر مذهب و نژادی که در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرده و می کند را به جهانیان معرفی کنیم.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ساخت فیلم و به تصویر کشیدن مجاهدت و مقاومت همسران جانبازان تاکید کرد و افزود: مادران شهداء و همسران جانبازان سرمایه های بزرگ کشور و قشر مظلوم جامعه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا... (ص) در خاتمه از نسل جوان خواست با الگو قرار دادن شهداء و بهره گیری از مکتب سردار سلیمانی، با اتکا به این سردار شهید گرانقدر، گام های بلندتری در زندگی بردارند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط