چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

حجت الاسلام محمودی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری قزوین خانه همه هنرمندان است

حجت الاسلام محمودی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:شهرداری قزوین خانه همه هنرمندان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حجت الاسلام محمد محمودی در محفل "روشنای سخن" ویژه برنامه " نگارش کلام منیر حضرت امیرالمومنین علی (ع)" که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: امروز مایه مباهات شهرداری است که هنرمندان خوشنویسی به عنوان سرمایه های اجتماعی ارزشمند شهر، چراغ خانه شهرداری را روشن کرده اند و سالن مفاخر شهرداری به یُمن حضور مفاخر خوشنویسی این شهر مسمی یافته است.

محمودی افزود:سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آماده پذیرفتن ایده های کاربردی و پیشنهادات و انتقادات شما در عرصه توسعه هنر شهر قزوین است و تمام توصیه های سازنده شما هنرمندان بزرگوار چراغ راه سازمان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همان گونه که رعایت احترام قرآن و صدر نشینی آن روی طاقچه ها نباید مانع اُنس و صمیمیت و بهره مندی از این منبع نور شود، فخامت هنرهای اصیل ایرانی نیز نباید مانعی برای سهولت دسترسی، ارتباط و صمیمیت توده مردم و خاصه نسل جدید با آن شود.

محمودی در خاتمه گفت: بر این اساس امیدواریم بتوانیم در شهر قزوین مآمن و ملجایی شایسته و در شان پایتخت خوشنویسی ایران داشته باشیم تا مکانی دائمی برای اُنس، آموزش، ارائه آثار، توسعه و ترویج این هنر اصیل در دسترس، برای همه هموطنان باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط