پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

محمودی:

آمادگی همکاری شهرداری قزوین با فعالان فرهنگی که به دنبال فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی هستند

محمودی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:سازمان فرهنگی شهرداری تمام ظرفیت خود را در اختیار فعالان فرهنگی که به دنبال فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی هستند؛ قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد محمودی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در نشست صمیمی با برخی مدیران کانون ها و فعالان فرهنگی قزوین، افزود: سازمان فرهنگی از ایده‌های خلاقانه در حوزهای فرهنگی ورزشی که منجر به نشاط اجتماعی و بهبود روابط اجتماعی شهروندان شود،حمایت می کند.

وی با طرح سوال که هیات مذهبی به غیر از فعالیت در مناسبت های مذهبی، به چه شکل دیگری می توانند با سازمان همکاری کنند از فعالان فرهنگی خواست طرح های خود را در حوزه های مختلف اجتماعی، ورزشی و فرهنگی به سازمان ارائه کنند .

به گفته محمودی یک ایده خلاق می تواند اثرات فرهنگی فراوانی در سطح شهر و اداره بهتر شهر داشته باشد.

وی در ادامه هدفمند کردن برنامه های فرهنگی و ورزشی را از اولویت های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی  ذکر کرد و گفت: مطمئنا با همفکری و همدلی یکدیگر  و تعمق بیشتر می توان معضلات را آسیب زدایی کرد.

 

محمودی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که نخبه پروری جزو وظایف ذاتی سازمان نیست، افزود: درصدد تدوین برنامه هایی هستیم که با استفاده از ظرفیت های فرهنگی موجود سازمان بتوانیم کارهای اثرگذار در راستای نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ شهروندی انجام دهیم.

وی اضافه کردیکی از بسترهای مناسب جهت کارهای فرهنگی و جذب نسل جوان بستر ورزش است که تحقق تین مهم نیازمند برنامه ریزی هدفمند و ایده های خلاقانه و جذاب هستیم، در این حوزه نیز منتظر پیشنهادات فعالان فرهنگی هستیم.

محمودی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص فضاسازهای شهر، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر عده ای متعقد بودند که فضاسازی شهر خوب است ولی کافی نیست.

وی در خاتمه گفت:فضاسازی شهری باید به اندازه و مناسب باشد در غیر این صورت نتیجه معکوس داشته و تبدیل به یک ضد ارزش می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط