دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

محمودی:

ظرافت های هنری در معرفی و بیان نهج البلاغه برای عموم جامعه لحاظ شود

محمودی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین گفت: ظرافت های هنری در معرفی و بیان کلمات ارزشمند نهج البلاغه برای عموم جامعه باید لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد محمودی در مراسم اختتامیه و قرعه کشی برندگان مسابقه کتابخوانی غدیر که در محل بنیاد بین المللی غدیر قزوین برگزار شد بر لزوم ورود نهج البلاغه و کلمات ارزشمند و راهگشای امیرالمومنین (ع) به متن زندگی مردم تاکید کرد.

وی اضافه کرد: نهج البلاغه به عنوان گنجینه ای ارزشمند بایستی از کتابخانه ها خارج شده و در بطن جامعه و در زندگی مردم جاری و ساری شود.

محمودی خاطرنشان کرد:استمرار یک حاکمیت و تبدیل آن به تمدن بسیار مهم است و ما بایستی گنجینه های ارزشمندی چون نهج البلاغه و نهج الفصاحه را در کنار قرآن وارد بطن جامعه کرده و جوانان را با این ذخیره های ارزشمند آشنا کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با کارهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت رسانه ها و کارهای جذاب هنری می توانیم فرهنگ غدیر و ولایت را در میان مردم و جامعه گسترش دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین گفت: کلام امیر مومنان نورانی و پر از حکمت و اندرز و دستور زندگی است و حتی برای مدیران و حاکمان دستور مدیریت دارد اما هنوز این راهنمایی و دستورات انسان ساز در جامعه نهادینه نشده است.

وی بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بر اساس ماموریت و ردیف بودجه اش در حوزه فرهنگی - معرفتی تلاشد خواهد کرد در حد توان و نکته های انسان ساز و پند آموز و حکمت آموز نهج البلاغه  را در قالب برنامه های مختلف فرهنگی در سطح شهر ترویج کند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط