دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

اللهیاری، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین:

ترویج فرهنگ غدیر؛ راهکاری مناسب جهت مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان است

اللهیاری، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت:ترویج فرهنگ غدیر؛ راهکاری مناسب جهت مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛قاسم اللهیاری، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین در مراسم اختتامیه و قرعه کشی برندگان «مسابقه کتابخوانی غدیر»افزود: دشمنان همواره از ساری و جاری شدن سبک زندگی علوی و ترویج فرهنگ غدیر و ولایت پذیری در میان ملت ایران هراس داشته است و لذا تمام تلاش خود را جهت تحریف نوع برداشت از مفهوم اصلی غدیر بکار بسته است.

الهیاری اظهار کرد: بنیاد غدیر با ابتکار عمل مسابقه کتابخوانی فاخری را در سطح کشور برگزار کرده است که مخاطبان آن از اقشار مختلف هستند.  

وی تاکید کرد:دشمن در برخی مباحث، شبهاتی ایجاد می کند که تداوم برنامه های فرهنگی برای آشنایی نسل جوان ضروری است که نباید مختص به ایام خاصی باشد.

جامعه امروز نیازمند بازخوانی  فرهنگ غدیر است

محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین نیز گفت:جامعه امروز نیازمند بازخوانی فرهنگ غدیر است.

فاطمه محمد بیگی افزود:محتوای نهج البلاغه بسیار آموزنده و تاثیرگذار است و متولیان فرهنگی می توانند بخش های مختلف این کتاب ارزشمند دینی را به روش های جذاب و در قالب مسابقه، داستان، نمایش و خوشنویسی و سایر روشهای هنرمندانه به مردم بویژه جوانان معرفی کنند.

وی اضافه کرد: با برگزاری نشست های تخصصی و جلسات بازخوانی می توانیم مردم را با نهج البلاغه آشنا کرده و الگوی عملی از زندگی برای گروههای مختلف سنی ارائه کنیم.

محمد بیگی افزود:برنامه ها باید آنقدر جذاب باشد که غیر مخاطبین نیز جذب شود و در این برنامه ها شرکت کنند و از محتوای ارزشمند نهج البلاغه و کلام منیر امیرالمومنین (ع) بهره کافی را ببرند

پایان پیام.

تصاویر مرتبط