سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۳

صباغی، شهردار قزوین:

باید قدردان همهٔ زحمت‌کشان و کارگران شهر باشیم

صباغی، شهردار قزوین گفت: باید قدردان همهٔ زحمت‌کشان و کارگران شهر به خصوص پاکبانان، باغبانان و کارگران فضای سبز قزوین باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛مهدی صباغی در ضیافت افطاری پاکبانان، باغبانان و کارگران فضای سبز قزوین که در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات ایشان گفت: باید همواره قدردان تمامی زحمت‌کشانی که به‌دنبال حقوق حلال با استفاده از عرق جبین و زحمت خود هستند، باشیم.

وی  کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان محبت کرده و کسانی که با عرق جبین نان حلال برای خانواده می‌برند و جزو زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند را به حضور طلبیده و روزه خود را با این قشر زحمت‌کش افطار کردند.

شهردار قزوین ادامه داد: این باید در جامعه ما الگویی باشد تا همواره قدردان تمامی زحمت‌کشانی که به‌دنبال حقوق حلال با استفاده از عرق جبین و زحمت خود هستند، باشیم.

صباغی در خاتمه عنوان کرد: آیت‌الله عابدینی نماینده محترم رهبر معظم انقلاب و پدر معنوی همه ما بوده و به گردن ما حق دارند و همواره نسبت به ما  توجه ویژه‌ای دارند که جا دارد از ایشان قدردانی و تشکر کنیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط