سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۳

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین:

پاکبانان علاوه بر رسالت کاریشان، در ارتقای امنیت شهر موثر عمل می کنند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: پاکبانان علاوه بر رسالت کاریشان، در ارتقای امنیت شهر موثر عمل می کنند و این جای بسی قدردانی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ضیافت افطاری پاکبانان قزوین که در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: باید دغدغه‌های یکدیگر را بشنویم، مطمئنا شهردار محترم نیز شرایط شما را درک می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی افزود: پاکبانان در سرمای زمستان هم در حال خدمت‌رسانی هستند درحالی‌که خیلی وقت‌ها دیگران نمی‌دانند آن‌ها در چه شرایطی در حال خدمت به مردم هستند.

 وی اضافه کرد: پاکبانان علاوه بر رسالت کاری خودتان، گویا یک جمعیت پلیس نگهبان شهر هم هستید و در راستای ارتقای امنیت شهر نیز مؤثر عمل می‌کنید و ما هم به وجود شما افتخار می‌کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در ماه مبارک رمضان خدای متعال قرآن را در سفره دل‌های مردم روزی کرد، قرآن آمد تا انسان‌ها را به سمت کرامت انسانی، احترام انسان‌ها، عدالت، قسط، صداقت، یکرنگی و مهربانی هدایت کند و ما را از تبعیض و ظلم و هر چه بدی دور کند.

وی افزود: هر کجا ظلمی دیده می‌شود همه باید با تدبیر، عقل، درایت و برنامه آن ظلم را از سر راه خود برداریم.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: یقین داریم دین و قرآن حامی شماست و یقین دارم آقای صباغی شهردار محترم با توجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشته‌ام و روحیه‌ای که از ایشان سراغ دارم شما را مانند فرزندان خود می‌داند و اعضای محترم شورای شهر نیز همین‌گونه هستند و همه شما را اهل یک خانواده می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خاتمه افزود:شهر می‌بایست از آلودگی‌های ظاهری، ظلم، تبعیض، بدی و ناحقی پاک شود و شما عزیزان را پاک‌کنندگان بدی‌ها می‌دانیم و همه می‌بایست دست به دست هم دهیم تا در ظاهر و در باطن پاک باشیم.

گفتنی است، در ابتدای این برنامه تعدادی از پاکبانان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

تصاویر مرتبط