چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱

همزمان با 23 ماه مبارک رمضان صورت می گیرد:

برگزاری شانزدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن ویژه مناطق کم‌برخوردار

شانزدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین ویژه نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخودار به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین ویژه نواحی منفصل شهری از 250 حافظ قرآن کریم در راستای ایجاد انگیزه در حفظ کلام‌اله مجید تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین در این مراسم از 25 نفر از مربیان قرآن و داوران قرآنی که در طول هشت سال گذشته بیشتر حافظ قرآن را تربیت کرده اند، نیز تجلیل خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در متن جامعه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

یادآور می‌شود؛ دومین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم از طریق فضای مجازی( تماس تصویری) در زمینه های حسن حفظ، تجوید، صوت و لحن داوری برگزار شد.

در این مرحله از داوری که با استقبال قابل توجه حافظان کلام وحی ساکن در نواحی منفصل روبه‌رو شد، 21 مؤسسه قرآنی از 13 ناحیه منفصل و منطقه کم برخوردار شرکت کردند و تعداد 825 حافظ قرآن در دومین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم به رقابت پرداختند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط