یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

آغاز ثبت نام کلاسهای پاییزه و خانه کودک خانه فرهنگ شهید نواب صفوی

ثبت نام کلاس های ترم پاییز و خانه کودک خانه فرهنگ نواب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از مهر ماه آغاز شده وهمچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قز‌وین،بیش از 30 عنوان کلاس های آموزشی در رشته های مختلف خردسالان،کودکان،نوجوانان وبانوان در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی برگزار می شود.

بنابراین گزارش؛ در بخش هنری و صنایع دستی کلاس های متنوعی نظیر ، طراحی پارچه، قالی و گلیم بافی، رودوزی سنتی، کاشی معرق،خوشنویسی، خیاطی، چرم دوزی، عروسک دوزی، نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، شمع سازی و بافتنی و قلاب بافی برای علاقه مندان و هنر دوستان دایر است.

این گزارش می افزاید:کلاس های شاد کودکان سه الی ۱۰ سال در خانه کودک نظیر فن بیان، نقاشی، سفالگری، شعر و قصه، چرتکه و رباتیک، موسیقی، تئاتر و نمایش کودک و همچنین پیش دبستانی ۱و۲ در این فرهنگسرا برقرار است.

بر اساس این گزارش؛ از دیگر کلاس های دایر در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی می توان به کلاس های تقویتی و  نمایشنامه نویسی و فن بیان بزرگسالان  اشاره کرد که با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.

بنابراین گزارش؛ در بخش  کلاسهای اوقات فراغت برنامه های شاد و مفرحی برای نوجوانان و کودکان تدارک دیده شده است؛ علاقه مندان به شرکت در این کلاس ها می توانند به خیابان نواب نرسیده به چهار راه راهنمایی و رانندگی پارک شهید بابایی به خانه فرهنگ شهید نواب صفوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مراجعه کنند یا با شماره های ۰۲۸۳۳۳۵۱۰۰۳ و ۰۹۰۳۶۰۴۵۰۵۷ تماس حاصل کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط