دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۳۰

به مناسبت سی امین دوره بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛

برنامه های فرهنگی متنوعی در کتابخانه اندیشه برگزار شد

به مناسبت سی امین دوره بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار با شعار" ماهمانیم که می‌خوانیم " برنامه های فرهنگی متنوعی در کتابخانه اندیشه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛بازدید مدرسه دخترانه زنده یاد حسن عبدالهی از کتابخانه اندیشه، برگزاری مسابقه نقاشی  با عنوان" کتابخانه محبوب من " با هدف «علاقمند ساختن کودکان به حضور در کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی» و اهدا ء جوائز به نفرات برگزیده از جمله اقدامات این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

بنابراین گزارش؛از دیگراقدامات کتابخانه اندیشه در این هفته می توان به برپایی نمایشگاه کتاب،برگزاری کارگاه قصه گویی با عنوان "هر کودک یک قصه "با محوریت آشنایی کودکان با نقش کتاب در زندگی،اجرای برنامه اهدا ء کتاب ،اهدا دانایی  به کسبه محله جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش؛برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی کتاب  "من و کتاب" نویسنده مقام معظم رهبری و اهدا ءجوائز به نفرات برگزیده،بازدید مدرسه پسرانه  زنده یاد حسن عبدالهی از این کتابخانه، برگزاری مسابقه نقاشی و عضویت رایگان در کتابخانه اندیشه از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه بود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط