چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین

شورای اسلامی شهر از ایده های سمن ها جهت رفع معضلات شهری استقبال می کند

فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت:شورای اسلامی شهر از ایده های سمن ها جهت رفع معضلات شهری استقبال می کند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛فرج اله فصیحی در «نشست تخصصی مجموعه مدیریت شهری قزوین با سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در سه حوزه "شهروندی،شهرسازی و معماری،منابع طبیعی و محيط زيست » سمن‌ها را بازوی مدیریت شهری دانست و بر بهره‌گیری از ظرفیت آنها در شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید کرد.

 فصیحی رامندی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای رفع معضلات شهری ابتدا باید این مشکلات را کامل بررسی کرد تا بتوانیم به شناخت درستی از آن برسیم و سپس دنبال راهکار صحیح برویم.

این عضو شورا اظهار کرد: امروز سمن های اختصاصی در حوزه مدیریت شهری به این نشست دعوت شده اند، مطمئنا اگر شما  ایده های منطقی و درستی برای رفع مشکلات شهر قزوین نظیر حل معضل ترافیک یا نجات باغستان سنتی ارائه دهید، مدیران شهرداری از این راهکارها استقبال خواهند کرد.

فصیحی رامندی از سمن های فعال در حوزه مدیریت شهری خواست تا معضلات شهر قزوین را ابتدا بدرستی شناسایی و ارزیابی کرده و سپس با دقت و تحقیق فراوان و بر اساس جدیدترین شیوه های دنیا نسبت به ارائه راهکار اقدام کنند.

وی در خاتمه افزود: بهره‌گیری از ظرفیت سمن های فعال موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان می‌شود، لذا مجموعه مدیریت شهری همواره از ایده های آنان استقبال می کند و پذیرای آنان در شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط