دوشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۹

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي شهرداري قزوين مطرح کرد؛

اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي راهکار اصلي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي راهکار اصلي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد به مناسبت هفته عفاف و حجاب افزود: صيانت از حجاب و عفاف صيانت از مهم‌ترين حقوق شهروندي است، در اين راستا بايد از اين حقوق مهم و انسان‌ساز صيانت شود.

وي با بيان اين مطلب که رعايت عفاف و حجاب در جامعه براي حفظ سلامت جامعه امري ضروري است، اظهار کرد:حجاب يک امر معنوي است و براي گسترش اين فرهنگ نيازمند انجام اقدامات فرهنگي و آموزشي مستمر هستيم.
وزيري نژاد، برگزاري نمايشگاه حجاب برتر با 10 غرفه در پارک بانوان به مدت يک هفته، برگزاري 4 جلسه گفتمان با موضوعات حجاب و نقش آن در استحکام خانواده و نقش حجاب در ازدواج سالم با حضور سرکار خانم علويان استاد دانشگاه و مشاور خانواده  را از جمله فعاليت هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب ذکر کرد.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزود: توزيع 50 عدد مقنعه و ساق دست در بين بانوان کم حجاب در پارک بانوان، ارسال 300 عدد پيامک با مضمون حجاب و حيا در بين بانوان شهر قزوين و همکاري با سپاه جامعه زنان در چاپ و نصب 7 عدد فيکسچر حجاب در سطح شهر از ديگر برنامه هاي سازمان در هفته عفاف و حجاب مي باشد.

 

تصاویر مرتبط