پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۵

قافله‌باشي،مسئول روابط عمومي سازمان فرهنگي شهرداري قزوين:

تنوير افکار عمومي مستلزم تعامل خبرنگاران و روابط عمومي‌هاست

محمدرضا قافله باشي، مسئول روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: تنوير افکار عمومي مستلزم همکاري و تعامل سازنده ميان خبرنگاران و روابط عمومي‌هاست.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سيد محمد رضا قافله باشي با گراميداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمي اين روز ارزشمند اجتماعي را به همه خبرنگاران مطبوعات و رسانه هاي گروهي تبريک گفت و افزود: روابط عمومي ها و رسانه ها با يک رويکرد مشترک اطلاع رساني براي ارتقاي سطح آگاهي مردم و مخاطبان، همواره نياز به تعامل و پويايي بيشتر در حوزه اطلاع رساني مشترک دارند.

وي از رسانه ها خواست به صورت حرفه اي و تخصصي عمل کنند و يا حداقل اطلاعات پايه جهت تهيه اخبار و گزارش را داشته باشد تا شاهد خروجي مثبت از اطلاع رساني خبرنگاران در سطح جامعه باشيم.
 
قافله باشي خاطرنشان کرد: براي برقراري ارتباط مناسب با رسانه ها، ابتدا بايد وظايف روابط عمومي و انتظارات مدير عامل سازمان و رسانه تبيين شود و همچنين از سوي ديگر انتظارات روابط عمومي از رسانه ها مشخص گردد، در اين صورت شاهد يک تعامل سازنده ميان اهالي رسانه و روابط عمومي ها خواهيم بود.
 
وي در پايان خبرنگاران را به رعايت انصاف و صداقت توصيه نمود و افزود: رعايت اصول خبري و حفظ شئون خبرنگاري با صداقت در انعکاس اخبار ميسر است.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط