سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

غياثوند، عضو کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين؛

حمايت شوراي شهر از طرح هايي که در شهر ايجاد سرزندگي مي کند

غياثوند، عضو کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين گفت: سياست گذاري شورا در بودجه 93 و 94 حمايت از طرح هايي است که در سطح شهر ايجاد نشاط و سرزندگي مي کند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، حسين غياثوند در مراسم افتتاحيه نخستين و بزرگترين سيرک عجايب رباتيک ايران افزود: همچنين در بحث حمايت از طرح هاي هيئات مذهبي بر روي برگزاري جشن ها و مواليد اهل بيت (ع) تأکيد شده است.
وي با اشاره به آمار نگران کننده افسردگي در قزوين، اظهار کرد: در حوزه ايجاد نشاط و شادابي در سطح شهر کارهاي زيادي صورت نگرفته است، بنابراين تا جايي که امکان دارد بايد در اين مسير بايد برنامه ريزي و حرکت کرد .
غياثوند تصريح کرد: راه اندازي سيرک عجايب رباتيک حيوانات کار بسيار ارزشمندي است که ضمن ايجاد يک حس ماجراجويانه و هيجان در شهروندان سبب گسترش روحيه شادي در سطح شهر مي شود.
عضو کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين افزود:  راه اندازي سيرک عجايب رباتيک حيوانات يک کار حرفه اي که با حضور متخصصان مجرب و اهل فن طراحي و ساخته شده است که اميدواريم با استقبال شهروندان مواجه شود و مردم به ويژه کودکان و نوجوانان از جاذبه هاي اين مجموعه تفريحي لذت ببرنند.

 

تصاویر مرتبط