یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۸

به مناسبت گراميداشت روز قزوين؛

اولين دوره مسابقات فوتبال محلات قزوين افتتاح شد

به مناسبت گراميداشت روز قزوين، اولين دوره مسابقات فوتبال محلات با حضور نصرتي، شهردار قزوين، اعضاي شوراي شهر، سعيد دقيقي، عضو تراکتورسازي تبريز در مجموعه ورزشي شقايق قزوين افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، گروه، نائب رئيس هيأت فوتبال استان قزوين در اين مراسم گفت: مسابقات فوتبال محلات 14 گانه با مساعدت مجموعه مديريت شهري با نام ياد شهداء و حضور 100 تيم در رده نونهالان و نوجوانان آغاز بکار کرده است.
مجيد گروه با بيان اين مطلب که فوتبال محلات از بخش قشر محروم جامعه است، افزود: کشف بازيکنان نخبه و استعدادهاي پنهان در محلات از جمله اهداف برگزاري مسابقات فوتبال محلات مي باشد که اميدواريم در آينده نزديک شاهد حضور فوتباليست هايي در رده تيم ملي از استان قزوين باشيم.
شيب تند مسير توسعه استان قزوين با سرمايه گذاري در فوتبال پايه
دقيقي، بازيکن تيم تراکتور سازي تبريز نيز در اين مراسم گفت: با سرمايه گذاري در بخش ورزش فوتبال پايه مي توان بسترهاي رشد و پيشرفت را در قزوين همواره کرد و شاهد شيب تند توسعه اين شهر در آينده نباشيم.
سعيد دقيقي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر گسترش فرهنگ « تذهيب، تحصيل و ورزش» در سطح جامعه، افزود: مجموعه مديريت شهري قزوين با برگزاري همايش ورزش هاي همگاني و چنين مسابقاتي به نحو احسن به اين فرمايش رهبري عمل کرده است.
وي از مسئولان خواست تا توسعه ورزش حرفه اي در بالاترين سطح را در دستور کارشان قرار دهند، چرا که امروز فوتبال فقط ورزش نيست، بلکه يک صنعت و تجارت مي باشد که با سرمايه گذاري در اين حوزه مي توان دستاوردهاي خوبي را براي استان کسب کرد.
دقيقي با بيان اين مطلب که متأسفانه ورزش فوتبال قزوين در سال هاي اخير بسيار ضعيف عمل کرده است، گفت: با اين وضعيت جوانان قزويني نمي توانند با حضور در تيم قزوين براي استانشان افتخار آفريني کنند.
به گفته اين فوتباليست، کشورهاي پيشرفته در کنار سياست و اقتصاد به امر ورزش فوتبال توجه ويژه اي دارند و به اين ورزش به عنوان يک صنعت پولساز توجه مي کنند.
 

 

تصاویر مرتبط