یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

محمدي، نماينده مردم در مجلس:

شهرداري قزوين نسبت به امر ورزش رويکرد مثبت دارد

نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) در باشگاه‌هاي کشور با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و باشگاه هشت بهشت با حضور مسئولان شهري و کشوري در اين سازمان رونمايي شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با اشاره به رويکرد مثبت سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري نسبت به امر ورزش،گفت اين سازمان برنامه‌هاي اثربخشي را در بخش ترويج ورزش هاي همگاني و قهرماني به‌ويژه همگاني کردن ورزش در شهر قزوين اجرا کرده است.
 
محمدي با تقدير از عوامل رونمايي نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) بيان کرد: توجه به ورزش بستر ساز جذب جوانان به تفريحات سالم و مفرح است که اميد است در آينده شاهد افزايش مراکز ورزشي و تفريحي بيشتري در تمامي مناطق شهر قزوين باشيم.
 
آسيب هاي اجتماعي با توسعه ورزش کاهش مي يابد
نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: آسيب هاي اجتماعي با توسعه ورزش در سطح جامعه کاهش مي‌يابد.
 
داوود محمدي افزود: جلوگيري از ناهنجارهاي اجتماعي و افزايش نشاط و شادابي از جمله آثار مثبت توسعه ورزش در جامعه است که تحقق اين مهم منجر انسجام ملي در کشور مي‌شود.
 
وي اظهار کرد:  با کاهش ناهنجاري‌هاي اجتماعي مي‌توان گام‌هاي مؤثري در راستاي ارتقاي سطح سلامت روحي و رواني و نشاط برداشت که اين مطلب نيز موجب افزايش ميل به زندگي در افراد جامعه مي‌شود.
 
محمدي با بيان اين مطلب که ورزش به عنوان يکي از مؤلفه‌هاي توسعه در دنيا مطرح است،خاطرنشان کرد: لذا گسترش فرهنگ ورزش کردن بين مردم بايد در دستور کار جدي دست اندرکاران قرار گيرد، البته دستيابي به اين مهم نيازمند برنامه ريزي هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت مي باشد.
 
اين نماينده مجلس اضافه کرد: توسعه ورزش موجب افزايش سلامت روحي و رواني در قشرهاي مختلف جامعه به ‌ويژه نسل جوان مي شود و آنان را در مقابل آسيب‌هاي اجتماعي بيمه مي کند.
 
وي بر نقش اثر گذار ورزش در پيشگيري از بيماري‌هاي مختلف جسمي و روحي، افزود: با گسترش فضاهاي ورزشي علاوه بر کاهش هزينه‌هاي کشور در بخش درمان مي توان با توسعه باشگاه‌هاي ورزشي اشتغال‌زايي خوبي را براي جوانان ايجاد کرد.
 
 
شهرداري قزوين سهم بسزايي در توسعه ي فضاهاي ورزشي شهر قزوين دارد
وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با تقدير از حضور پرشور مردم در اين مراسم گفت: رونمايي نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) راهکار مناسبي جهت تشويق مردم به تفريحات سالم و مفرح جهت ارتقاي سطح سلامتي شان است.
 
سعيد وزيري نژاد با بيان اين مطلب که شهرداري قزوين سهم بسزايي در توسعه ي فضاهاي ورزشي شهر قزوين دارد، افزود: لذا رونمايي نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) با همکاري بخش خصوصي در دستور کار سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قرار گرفت.
 
وي خاطرنشان کرد: توسعه مراکز ورزشي و ترويج ورزش هاي همگاني به منظور ارتقاي سطح سلامت شهروندان، ايجاد نشاط در سطح شهر و کاهش آسيبهاي اجتماعي مؤثر مي باشد، اميد است با توسعه ورزش در مناطق مختلف شهر قزوين در آينده نزديک رونق و همگاني شدن ورزش در ميان آحاد جامعه باشيم.
 
راه اندازي نخستين تردميل ضد جاذبه کار ارزشمندي جهت توسعه ورزش است
علوي، مديرکل ورزش و جوانان استان قزوين گفت: راه اندازي  نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) در قزوين کار ارزشمندي است که به طور قطع نقش بسزايي در توسعه ورزش در سطح شهر دارد.
سيد محمد تقي علوي با بيان اين مطلب که توسعه ورزش به ويژه ورزش هاي همگاني سبب ارتقاء سلامت جامعه مي‌شود، افزود: البته قبل از هر اقدامي بايد فرهنگ ورزش در تمام آحاد جامعه تبيين گردد تا بتوانيم شاهد رونق ورزش در ميان نسل جوان باشيم.
 
بازتواني بيماري هاي ام اس و پارکسيون از جمله کاربردهاي درماني تردميل ضد جاذبه
سيد علي فخار، مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: بازتواني بيماري هاي پارگي رباط، کشيدگي عضله، ديسک کمر و گردن، ام اس، پارکسيون و کاربردهاي درماني براي سالمندان و افراد چاق مفرط از جمله کاربردهاي تردميل ضد جاذبه است که اميدواريم شهروندان قزويني استقبال خوبي از آن داشته باشند.
 
گفتني است؛ برگزاري مسابقه قويترين جوان از جمله برنامه هاي جذاب رونمايي نخستين تردميل ضد جاذبه و دستگاه چربي‌سنجي (آناليز بدن) بود که به صورت ليفت بلوکهاي سنگي به وزن 360 کيلوگرم به صورت دو نفره برگزار شد و علي شهبازي و حسين ابراهيمي از آبيک، عليرضا کاکاوند و بنيامين کاومند از قزوين و حسين چگيني و شاهين شاه کرم از آقابابا به ترتيب موفق به کسب مقام هاي اول تا سوم شدند.
پايان پيام
 
  

 

تصاویر مرتبط