شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۴

نصرتي، شهردار قزوين؛

نسل امروز امانت‌دار انقلاب و ميراث‌دار خون شهدا هستند

نصرتي، شهردار قزوين گفت: نسل امروز امانت‌دار انقلاب و ميراث‌دار خون شهدا هستند که بايد اين ميراث ارزشمند را به آيندگان بسپارند.

 
 
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، مسعود نصرتي در آئين تجليل از ايثاگران و رزمندگان شهرداري قزوين که در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) اين سازمان برگزار شد، با اظهار تأسف از عملکرد ضعيف کشور عربستان در برگزاري مراسم منا، افزود:آنها حتي حاضر به پذيرش اشتباه خود نيستند و اين اتفاق را امر طبيعي مي شمارند.
حاکمان عربستان بايد بپذيرند که لياقت اداره اين مراسم ندارند
وي تصريح کرد: مراسم حج بيش از هزار 400سال است که پس از اسلام در حال برگزاري است، حاکمان عربستان بايد بپذيرند که لياقت اداره اين مراسم ندارند، ملت ايران منظر با شادماني منتظر برگزاري اعياد قربان و عيد غدير خم بودند که به خاطر سوء مديريت عربستان جشن مردم به عزا تبديل شد.
نصرتي در ادامه بيان کرد: پاسداري از خون شهدا و ارزش هاي انقلاب اسلامي ميراث سنگيني مي باشد که امروز بر دوش نسل جوان باقي گذاشته شده است و حفظ اين امانت و سپردن درست اين ميراث به آيندگان نيازمند برنامه ريزي و تلاش جهادي است.
هدف از برگزاري هفته دفاع مقدس انسجام ملي است
وي هدف از برگزاري ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس را ايجاد انسجام ملي ذکر کرد و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن مشخص بود، ولي امروز کار براي نسل جوان دشوار شده است و بايد براي صيانت از ارزش هاي انقلاب اسلامي و خون شهدا با بصيرت کامل حرکت کنند، چرا که يک غفلت کوچک سبب بر هم خوردن تمامي معادلات آنان خواهد شد.
نصرتي خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان آينده درخشان براي ايران اسلامي مي خواهند بايد از همين امروز به فکر باشند و با برنامه ريزي اصولي، تلاش شبانه روزي و توکل به خداوند متعادل در جهت توسعه و اقتدار کشور گام بردارند.
پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط