شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۱

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

اجراي 21 نمايش با موضوع آموزش شهروندي در شهر قزوين

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:21 نمايش خياباني و عروسکي به منظور آموزش حقوق و تكاليف شهروندي در شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: اين نمايش ها با موضوعات «شهروند و توسعه فرهنگ ايمني»، «شهروند و فرهنگ شهرنشيني»، «شهروند و آسيب هاي اجتماعي»، «شهروند و مديريت پسماند و زباله»، «مشارکت شهروندان در حفظ فضاي سبز و زيباسازي محيط»، «شهروند و فرهنگ ترافيک»، «شهروند و زيبايي شهر» اجرا شد.

وي اظهار کرد: اين نمايش ها توسط چهار گروه در حوزه تئاتر عروسکي، تئاتر خياباني و اجراي کوتوله ها در بوستان هاي فدک، ملت، پامچال، سنگي، الغدير و هشت بهشت و همچنين سبزه ميدان و درب کوشک به مدت دوهفته اجرا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وزيري نژاد با بيان اين مطلب که آموزش هاي شهروندي مهمترين ابزار مديريت شهري در تحقق اهدافش است،گفت:هدف اصلي ما از اجراي اين نمايش ها در سطح شهر قزوين گام برداشتن به سوي آموزش هاي شهروندي با زبان هنر است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگي هنري شهرداري قزوين در طي اين سال ها تلاش جدي داشته تا با استفاده از ابزار گوياي هنر و در راستاي وظيفه ي سازماني اش اقدام به آموزش هاي شهروندي کند.
 

 

تصاویر مرتبط