دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي نمايش شاد و موزيکال "قصه هاي حميد و مجيد" در قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: نمايش شاد و موزيکال "قصه هاي حميد و مجيد" همزمان با روز جهاني کودک در قزوين به اجرا در مي‌آيد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود:  اين نمايش از 14 تا 21 مهرماه  با هدف ايجاد فضايي شاد و مفرح براي کودکان و آموزش مفاهيم شهروندي و نکاتي تربيتي و اخلاقي به آنان از طريق نمايش همه روزه ساعت ميزبان عموم علاقمندان است.

وزيري نژاد افزود: اين نمايش شاد و موزيکال کاري است از گروه هنري هفت سنگ از استان قزوين که از سابقه خوبي در زمينه تئاتر برخوردارند.

وي ار حمايت از گروه‌هاي تئاتر بومي را يکي از سياست‌هاي فرهنگي و هنري شهرداري قزوين عنوان کرد و گفت: در بيشتر برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري نيز سعي بر اين است تا از گروه‌هاي بومي و شهر و استان قزوين استفاده شود، نظير برنامه جشنواره روايت تاريخ، قزوين عصر صفوي که به مناسبت روز قزوين در سعدالسلطنه برگزار شد.

اين مسئول خاطرنشان کرد: "قصه هاي حميد و مجيد" به کارگرداني مسعود فرجي پور ساخته شده که حاوي مضامين فرهنگ شهروندي و حقوق و وظايف شهروندان است، ساخت و اجراي موسيقي اين نمايش موزيکال نيز بر عهده عرفان گلي مي باشد.

شايان ذکر است، نمايش "قصه هاي حميد و مجيد" با همکاري اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و گروه هنري هفت سنگ اجرا مي‌شود، علاقه مندان براي ديدن اين نمايش مي توانند از  14 مهرماه به نشاني سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين واقع در خيابان نوروزيان، جنب بوستان هشت بهشت مراجعه   يا جهت رزور بليت با شماره تلفن 09351586284 تماس حاصل کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط