دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۲

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

رضايت 71 درصدي مراجعين از خدمات سازمان فرهنگي ورزشي قزوين

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: بر اساس نظرسنجي هاي صورت گرفته در مرکز مطالعات اين سازمان ، 71/7 درصد از مراجعين به خانه هاي فرهنگ محمديه، شهيد نواب صفوي و فرهنگسراي بانو سازمان از خدمات ارائه شده اين مجموعه‌ها رضايت دارند.

 

 
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: رويکرد امروز مديريت شهري، غني سازي  اوقات فراغت شهروندان با محوريت آموزش هاي فرهنگ شهروندي و ارائه انواع خدمات آموزشي با کمترين هزينه است، البته کاربردي بودن آموزش ها همواره در اولويت شهرداري بوده است. وي اظهار کرد: در سال هاي اخير سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به منظور غني سازي اوقات فراغت شهروندان با محوريت آموزش هاي فرهنگ شهروندي در طول ايام سال و و ارائه انواع خدمات آموزشي با کمترين هزينه  اقدام به راه اندازي و احداث خانه هاي فرهنگ، فرهنگسرا و کتابخانه ها در سطح شهر قزوين به ويژه در مناطق جنوبي  کرده است، البته کاربردي بودن آموزش ها همواره در اولويت شهرداري بوده است.

وزيري نژاد در ادامه افزود: ساخت دو فرهنگسرا در جنوب شهر قزوين با اعتباري بالغ بر 42 ميليارد ريال در دستور کار شهرداري قرار دارد که اميد است با اجراي چنين پروژه‌هايي شاهد توسعه فرهنگي - اجتماعي و ايجاد نشاط و افزايش حس تعلق در منطقه جنوب شهر قزوين باشيم.

خاطرنشان کرد: احداث "فرهنگسراي رز "در مجاورت بوستان رز، فرهنگسراي سنجيده در مقابل مسجد ستوده در دستور کار  شهرداري قرار دارد که پيش‌بيني مي‌شود در 15 ماه آينده آماده بهره‌برداري باشند.

رضايت 55 درصدي از خانه فرهنگ محمديه

اين مسئول بيان کرد: در بررسي هاي بدست آمده توسط مطالعات سازمان فرهنگي ورزشي شهر داري قزوين، ميزان رضايت مراجعين از برنامه هاي تخصصي برگزار شده  در خانه فرهنگ محمديه از 27 درصد در سال گذشته امسال به 48  درصد افزايش يافته است.

وزيري نژاد ميزان رضايت مراجعين از برنامه هاي مهارت اجتماعي را 55 درصد اعلام کرد و گفت: نارضايتي مراجعين از امکانات کمک آموزشي خانه فرهنگ محمديه از 38 درصد در سال گذشته به 13 درصد در امسال کاهش يافته است.

وي ميزان رضايت از پاسخگويي تلفني  از 63 درصد در سال گذشته امسال 53  درصد کاهش و ميزان رضايت از نحوه ي برخورد کارکنان  از 81 درصد در سال گذشته امسال 65 درصد کاهش را نشان مي دهد.

اين مسئول افزود: به طوري که ميزان رضايت کلي از کيفيت پاسخگويي و راهنمايي مرکز آموزشي 56 درصد مي باشد.

رضايت 70 درصد از خانه فرهنگ نواب صفوي

وزيري نژاد افزود:بر اساس آمار استخراج شده در خانه فرهنگ شهيد نواب صفوي، ميزان رضايت از کيفيت کلاس هاي آموزشي  از 50 درصد در سال گذشته امسال به 70 درصد ، ميزان رضايت از برنامه هاي مهارت اجتماعي از 37 درصد در سال گذشته امسال به 62 درصد افزايش، ميزان رضايت از برنامه هاي مهارت اجتماعي از 37 درصد در سال گذشته امسال به 62 درصد افزايش يافته است.

وي تصريح کرد: ميزان رضايت از کيفيت ميز و صندلي هاي از 24 درصد در سال گذشته امسال 50 درصد افزايش، ميزان رضايت ازامکانات کمک آموزشي از 46 درصد در سال گذشته امسال 58 درصد افزايش و ميزان رضايت از مفيد بودن دوره هاي آموزشي  از 62 درصد در سال گذشته امسال 78 درصد افزايش را نشان مي دهد.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اضافه کرد: ميزان رضايت از برنامه هاي تخصصي از 38 درصد در سال گذشته امسال به 53 درصد افزايش يافته و ميزان رضايت از برنامه هاي مهارت اجتماعي از 37 درصد در سال گذشته امسال به 62 درصد افزايش يافته است.

رضايت 53 درصدي از فرهنگسراي بانو

وي رضايت مراجعين از فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) از برنامه هاي تخصصي برگزار شده 53 درصد اعلام کرد و گفت:  ميزان رضايت از نحوه ي برنامه ريزي آموزشي  از 38 درصد در سال گذشته امسال به 62 درصد و ميزان رضايت از نحوه  ثبت دوره هاي آموزشي  از 49 درصد در سال گذشته امسال به 77 درصد افزايش يافته است.

وزيري نژاد با بيان اين مطلب که 71درصد از مراجعين از مفيد بودن اطلاعات آموزشي فرهنگسراي بانو  رضايت داشتند، افزود: ميزان رضايت از امکانات کمک آموزشي از 21 درصد در سال گذشته امسال به 56 درصد، ميزان رضايت از کيفيت ميز و صندلي هاي از 28 درصد در سال گذشته امسال به 52 درصد و ميزان رضايت از نحوه ي برخورد مديريت از 45 درصد در سال گذشته امسال به 85 درصد افزايش داشته است.

 

 

 

تصاویر مرتبط