سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

با مشارکت مرکز بهداشت شهيد بلنديان و سازمان فرهنگي شهرداري قزوين

کارگاه «شهروند و سلامت اجتماعي» در محله مجاهد قزوين برگزار شد

در طرحي ديگر از «محله ما» سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ کارگاه آموزشي «شهروند و سلامت اجتماعي» با تاکيد «بر پيشگيري از ايدز » با مشارکت مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين در مدرسه شهيد حسن پور محله مجاهد قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛کارشناس اداره سلامت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گفت: اين کارگاه آموزشي به منظور بالابردن سطح ارتقاء و آگاهي شهروندان و رفع نيازهاي آموزشي آنها در زمينه هاي مختلف به ويژه بيماري هاي واگيردار، اين سازمان اقدام به برپايي کارگاه هاي آموزشي سلامت محور کرد.

فروغ طافي افزود: مهمترين عامل در کنترل و پيشگيري از بيماري ايدز آموزش و ارتقاي سطح آگاهي جامعه در ارتباط با راه انتقال بيماري و پيشگيري از  اين بيماري است، که در همين راستا به منظور تحقق سياست‌هاي اداره سلامت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزاري کارگاه  آشنايي با بيماري ايدز و پيشگيري از ابتلا به آن در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با توجه به لزوم اطلاع ‌رساني مناسب و بهنگام و  آگاهي و هوشياري جامعه اين برنامه برگزار و با استقبال خوب شهروندان  مواجه گرديد و همچنين درخواست ادامه اين گونه برنامه هاي آموزشي را داشتند.

طوسي، کارشناس سلامت مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين نيز در اين کارگاه آموزشي به ارائه آموزش‌هاي لازم جهت پيشگيري، روش‌هاي درمان و شناسايي ويروس ايدز پرداخت و به سووالات شهروندان درباره موارد مطروحه در کارگاه پاسخ داد.  

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط