دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۳۰

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين؛

کيفيت و کميت نمايشگاه کتاب پروانه خيال مطلوب است

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين کيفيت و کميت نمايشگاه نمايشگاه بزرگ کتاب «پروانه خيال» را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: خوشبختانه کتاب هاي مفيدي و خوبي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است به ويژه در حوزه کودک و نوجوان.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حسين صلج در  آيين افتتاحيه نمايشگاه بزرگ کتاب «پروانه خيال» که با حضور جمعي از اعضاي شوراي شهر و مديران شهرداري در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد، افزود:برپايي نمايشگاه کتاب فرصت خوبي است تا شهروندان ضمن بازديد و تهيه کتاب‌هاي مورد نياز با اين فضاي تاريخي نيز آشنا شوند.

وي اظهار کرد: در چند سال اخير شاخص ترين کارهاي فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نظير نمايشگاه هاي ملي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز وامروز و نمايشگاه دو سالانه خوشنويسي و نمايشگاه کتاب در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار شده است، اين فضاي تاريخي اوج صنعت معماري گذشته ما بوده و معرف تاريخ غني کهن شهر قزوين مي باشد.

صلح جو در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه کتاب سبب مي شود تا مردم در كمترين زمان بتوانند نيازهاي فرهنگي خود را در حوزه کتاب برطرف كنند.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين هدف از برگزاري اين نمايشگاه را ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني برشمرد و افزود:برپايي چنين نمايشگاه‌هايي اين فرصت را در اختيار شهروندان قرار مي‌دهد تا کتاب‌هاي خاص خود را با قيمت مناسب از ناشرين مختلف تهيه کنند و اين از ديگر اهداف مجموعه شهرداري قزوين در برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب است.

 

تصاویر مرتبط