چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۹

از سوي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين؛

جشن ميلاد حضرت محمد (ص) در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد

جشن ميلاد پيامبر گرامي اسلام(ص) با عنوان «مژده رحمت» به منظور ايجاد نشاط اجتماعي، ترويج فرهنگ مهرباني و نوع دستي در فرهنگسراي حضرت زهرا بانو (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حاجي زاده، مشاور مذهبي در اين مراسم گفت: پيامبر گرامي اسلام (ص) علاوه بر ارج نهادن بر ارزش‏هاى اخلاقى در سيره عملى‏ شان خود مظهر فضايل اخلاقى و ارزش‏هاى والاى‏انسانى بودند.

وي افزود: از برجسته ترين مزاياي علمي ‏رسول اکرم آن است که خداوند متعال، قرآن را به ‏او آموخته و حقيقت آن را به قلب مطهر ايشان القا کرده، پس زماني مي ‏توانيم سيره علمي‏ رسول گرامي‏ اسلام را درک کنيم که حقيقت قرآن را شناخته باشيم.

وي اظهار کرد: بت جهل را شکست و مسلمين را به فراگيري علم خواند تا علم بياموزند «حتي اگر در چين باشد» و «از گهواره تا گور» پايداري پيشه سازند و تلاش کنند.

حاجي زاده در ادامه با تبريک هفته وحدت خاطرنشان کرد: وحدت بين مسلمانان در اوضاع کنوني که کشور هاي اسلامي مورد تعرض دشمنان قرار گرفته اند از ضرويات اصلي جوامع اسلامي است.

 اين مشاور مذهبي افزود: امروز مستکبران جهان با هر ترفندي بدنبال ايجاد تفرقه ميان مسلمانان هستند، لذا مسلمين جهان بايد با بصيرت و اتحاد خود، اين توطئه هاي دشمن را خنثي کنند.

برگزاري مراسم زيارت امين الله، مولودي خواني، مسابقه نقاشي و کتابخواني، اجراي زنده موسيقي از جمله برنامه هاي بود که در اين مراسم برگزار شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط