چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۴

نصرتي، شهردار قزوين:

جايگاه اجتماعي پاکبانان در جامعه بسيار ارزشمند مي‌باشد

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: جايگاه اجتماعي پاکبانان در جامعه بسيار ارزشمند مي‌باشد و بر اين اساس تقدير و تجليل از زحمات پاکبانان جزء افتخارات ما مسئولان است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در آئين تقدير از پاکبانان که با حضور شهردار، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري، اعضاي شوراي شهر، جمعي از مديران شهرداري و اهالي محله امامزاده حسين (ع) در مرکز پسماند شماره 2 شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: اگر يک‌شب پاکبانان فعاليت نکنند، به‌طورقطع شهر مشکلات بسياري خواهد داشت، بنابراين بايد با حفظ نظافت شهر قدردان زحمات بي‌دريغ پاکبانان باشيم.

وي با اظهار خرسندي از برگزاري آئين تقدير از پاسبانان شهرداري قزوين در ايام دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاري اين آئين در راستاي تجليل و تکريم از سفيران آراستگي و پاکيزگي شهر که در سکوت و بدون ادعا به نظافت شهر مشغول هستند، برگزار شده است.

شهردار قزوين با قدرداني از سازمان‌هاي فرهنگي ورزشي شهرداري و مديريت پسماند شهرداري قزوين و اعضاي شوراي شهر در راستاي برگزاري اين آئين تقدير، گفت: نبايد کل مسئوليت‌ پاکيزگي شهر را به گردن پاکبانان انداخت، بلکه بايد عموم مردم خود را در قبال پاکيزگي و سلامت شهر مسئول بدانند.

وي در پايان خاطرانشان کرد: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين همواره جزو سه شهر اول کشور در زمينه رفت‌وروب شهري بوده است که جاي قدرداني دارد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط