چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۴

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

ترويج فرهنگ تکريم در اولويت برنامه‌هاي شهرداري قزوين قرار دارد

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: ترويج فرهنگ تکريم در اولويت برنامه‌هاي اين سازمان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد در مراسم تقدير از پاکبانان شهرداري که با حضور شهردار،اعضاي شوراي شهر،جمعي از مديران شهرداري و اهالي محله امامزاده حسين (ع) در مرکز پسماند شماره 2 شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: در دين اسلام به امر تکريم و تشکر سفارش و تاکيد فراواني شده است،لذا به منظور ترويج فرهنگ تشکر در سطح شهر، از ساليان گذشته اين مهم در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وي اظهار کرد: در سال 92 مراسم تقدير از پاکبانان، در سال 93 تقدير از آتش نشانان از سوي اين سازمان انجام شد و امسال نيز بار ديگر با مشارکت سازمان مديريت پسماند و محلات مختلف قزوين از 500 پاکبان در سه ايستگاه پسماند محله امامزاده علي (ع)، مينودر و ايستگاه شماره دو تجليل بعمل آمد.

وزيري نژاد اظهار اميدواري کرد: با برگزاري چنين مراسم هايي فرهنگ تشکر و سپاس بيش از پيش در سطح جامعه گسترش يابد و عموم مردم و مسئولان قدردان خدمات ارزشمند پاکبانان باشند.

اين مسئول در پايان خاطرنشان کرد: برخي از مشاغل علاوه بر نتايج مادي براي افراد نتايج معنوي هم خواهد داشت که پاکباني از جمله اين شغل ها مي باشد،حتي اگر جامعه قدر شما را نداند خداوند از شما تشکر مي کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط