دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۹

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

مراسم تجليل از فعالان نماز شهرداري قزوين برگزار شد

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛مراسم تجليل از رابطين و فعالان نماز شهرداري قزوين با حضور جمعي از اعضاي شوراي شهر و مديران شهرداري در سالن اجتماعات قائم شهرداري منطقه قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛صديقي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در اين مراسم با تبريک دهه مبارک فجر گفت: استقلال و استکبارستيزي ايران از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است.

صديقي افزود: برگزاري انتخابات انتخابات آزاد يکي ديگر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، ملت ايران امروز براي سرنوشت کشورشان، خودشان تصميم مي گيرند، در انتخابات امسال نيز بايد ملت ايران با قوت و قدرت به بهترين ها راي بدهند تا استقلال کشور زير سوال نرود.

به گفته وي نظام جمهوري اسلامي گام هاي بلندي در عرصه دموکراسي و آزادي برداشته است، به طوريکه بسياري از کشورها از ايران اسلامي در اين خصوص درس مي گيرند.

صديقي در ادامه گفت: نماز پايه و ستون دين است و مي تواند انسان را از بدي ها دور کند و جامعه را به سمت کامل و خوبي ها هدايت کند.

حجت‌الاسلام قجر،مسئول ستاد اقامه شهرداري قزوين در اين مراسم از تجهيز 21 اداره و سازمان تابعه شهرداري قزوين خبر داد و گفت: همچنين در 11 سازمان تابعه شهرداري، نماز جماعت ظهر و عصر برپا مي شود.

حجت‌الاسلام عبادالله قجر افزود: برگزاري نماز جماعت مغرب و عشاء  در هفت بوستان شهر قزوين در فصل تابستان از ديگر برنامه هاي شهرداري قزوين در راستاي توسعه فرهنگ نماز در سطح شهر مي باشد.

وي از رگزاري 14 دوره آموزشي 28 ساعته نماز براي کارمندان شهرداري قزوين خبر داد و اظهار کرد: 450 هزار نفر در اين دوره شرکت کرده و گواهي آموزشي دريافت نموده اند.

حجت‌الاسلام قجر برگزاري مسابقه کتابخواني با موضوع نماز را از ديگر برنامه شهرداري قزوين در حوزه ترويج فرهنگ نماز عنوان کرد و گفت: 200 نفر از کارکنان شهرداري در اين مسابقه شرکت کردند و به برگزيدگان جوايز اهدا شد.

وي خاطرنشان کرد: همچنين سال گذشته طرح تصحيح قرائت نماز در سطح ادارت و سازمان هاي تابعه شهرداري قزوين برگزار شد که مورد استقبال کارکنان قرار گرفت و 386 نفر در اين طرح شرکت کردند و به تعدادي از شرکت کنندگان نيز هداياي اهدا شد.

مسئول ستاد اقامه شهرداري قزوين به تشريح شيوه انتخاب فعالان نماز پرداخت و گفت: در ابتداي سال جاري پنج آيتم ارزيابي را براي تمامي همکاران اطلاع رساني کرديم که در پايان 50 نفر به عنوان فعال نماز انتخاب شدند که اين فعالين به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

گفتني در پايان مراسم،حجت الاسلام مرتضي رحيميان، يکي از استادان مرکز تخصصي قم به بيان شيوه هاي درست دعوت فرزندان به نماز پرداخت و از فعالان نماز تقدير و تجليل بعمل آمد، همچنين اجراي مسابقه براي کودکان حاضر در جلسه و اهداي جايزه به آنان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط